♡بهشـــت زودهنـــگــام♡

♡بهشـــت زودهنـــگــام♡

بسم الله الرحمن الرحیم

وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ بِأَبصـرِهِم
لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ
و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعَـلَمین
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
رمز خوشبختی اینه که یقین پیدا کنی خدا و آقات(عج) شاهد کاراتن...
رمز خوشبختی گناه نکردنه
رمز خوشبختی برای خدا زندگی کردنه حتی اگه بقیه نذارن
اینکه هر کاری میخوای انجام بدی به قصد قربت و از رو محبت انجام بدی
بندگی کن تا بندگی ات کنند...
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
پیامبر(ص) میفرمایند:
"هر کس در کتابی یا نوشته ای بر من صلوات بفرستد ( یعنی صلوات را بنویسد ) تا نام من در آن کتاب هست ملائکه برای او از درگاه حق طلب آمرزش می کنند."
اللهُم صّل علی محمّد و آل محمّد و عجل فرجهم
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
حضرت آیت الله بهجت(ره) می فرمایند: تا رابطه ما با ولیّ امر، امام زمان (عج) قوی نشود، کار ما درست نخواهد شد.و قوّت رابطه ما با ولیّ امر (عج) هم در اصلاح نفس است.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
آدرس وبلاگ قبلیم که البته بخش عمده اش حذف شده:
http://god-mylove-me.blogfa.com/

آخرین مطالب

  • ۲۶ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۱:۵۹ سلام

شاید حذف شود

چهارشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۲۸ ب.ظ

بسم الله

اینا فقط درددلمه و به همه توصیه میکنم نخونن فقط می نویسم که یه کم تخلیه شم...

اینجا نظر نذارین لطفا شاید این پست حذف شه


نمی دونم چرا یه مدته به شدت مشتاق مرگم... احساس میکنم که باید بارو بنه را ببندم و کار نکرده ای تا قبل از زایمان جا نگذارم...
من ناشکر نیستم؛ خدایا بابت همه ی نعماتی که زندگیم را باهاش زینت دادی شکر ولی انگار دنیا برام شده عین یه قفس؛ انگار روحم داره دست و پا میزنه برای پرواز...
 نگران نیستم که چقدر قراره درد بکشم تا فرزندم به دنیا بیاد... نگران نیستم که حتی اگه اون موند و من نه تکلیفش چی میشه بی مادر؟ تکلیف همسرم چی میشه بی همسر با یه بچه؟
میدونم خدا به اونا دلسوزتر از من به اوناست...
میدونم اهل بیتی که تقریبا بعد از همه ی نمازام فرزندم را بهشون میسپارم تنهاش نمیذارن...
اوایل که فهمیده بودم باردارم یه احساسی داشتم توام با بغض و دلتنگی... الان انقد آرومم...
فقط دوست دارم خلوت کنم... خلوت که میکنم دوست دارم مرگ را به آغوش بکشم...
شایدم اینا هم جز ویار روحی حساب میشه!!!
فقط می دونم هیچ چیز این دنیا روحو اشباع نمی کنه جز خدا... جز عشقش...
شایدم اگر کسی خوند فکر کنه من ناشکرم و خوشی زده زیر دلم
نه منم مشکلات خاص خودمو دارم که حتی اگه به مادرم بگم فکر کنه دارم باهاش بزرگترین شوخی عمرم را میکنم... پس خوشی زیر دلم نزده؛ نه که خوشی نیست هست ولی شکر خدا هیچوقت زیر دلم نزده...
آخ خدا چقد دوستت دارم... چقد دوست دارم بیام پیشت...
گاهی برای خدا دارم میام پیشت میخونم و شاد میشود روحم!!


۹۴/۰۵/۲۱ موافقین ۲ مخالفین ۰
برای تـــ♡ـــو

نظرات  (۱۲)

۲۱ مرداد ۹۴ ، ۱۶:۵۴ میرزا قلمدون
مرگ و زندگی دست خداست
بندگی یعنی راضی بودن به رضای خدا. همه مون باید برای مرگ آماده باشیم . اما جوری برنامه ریزی کنیم و نشاط داشته باشیم انگار قراره تا آخر دنیا زنده بمونیم. موندن یا رفتن مهم نیست. مهم اینه که بنده ی خوبی باشیم. 
پر انرژی باشید
پاسخ:
پر انرژی هستم فقط احساس درونم اینطوریه؛ وقتی تنهام پررنگتره...
کاملا درست گفتین...
۲۱ مرداد ۹۴ ، ۲۲:۱۵ عــ ـاکـ ـف ...
یک زمانی
خیلی دنبال مرگ بودم !
خیلی ذهنم درگیر بود !
حالا اما....
به یاد مرگ بودن خوبه اما نه این که آرزوشو داشته باشی !
سعی کن زندگیت ذخیره ی اون دنیات باشه !
این جوری آدم راحت تر زندگی می کنه !
(تجربه ی شخصیم بود اینی که گفتم )
!
.
چطوری مامانی؟؟؟
:)))
پاسخ:
دست خودم نیست خیلی به حال اونایی که میرن مخصوصا جوونا غبطه میخورم...
احساس میکنم من هنوز تو قفسم و دارم به چشم خودم می بینم که در قفس این جوون باز شد و پرکشید...
حق گفتی...

شکر خدا شما چطوری دختری؟ روزت مبارک:-**
احساس پیری بهم دست میده گفتی مامانی:))
۲۲ مرداد ۹۴ ، ۱۱:۴۰ خلیل صادقی
سلام علیکم

پاسخ:
علیکم السلام
۲۴ مرداد ۹۴ ، ۲۰:۵۹ از دیار عشق
سلام. خوبین؟؟؟؟

خوشحال میشم به وبلاگ من سر بزنید...!!!
پاسخ:
سلام
ممنون شما خوبین؟
چشم حتما
۲۵ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۳۸ بانوی گمنام
سلام بهشت جونم مامان بهشت جونم من فدات بشم
خوبییییییی؟ هرکجا هستی سلامت باشی ♥
معصومه جان!
عطر میلاد تو، چون نسیم بهشتی است که مشام دل‏ها را می‏نوازد .

ولادت بانوی آب و آینه، دختر باران ، خواهر ماه

حضرت فاطمه معصومه (س) بر شما بهترین دوستم مبارک


پاسخ:
سلام عزیزم؛ دوست مهربونم
فدات شم تو خوبییییییی؟
قربونت؛ زنده باشی انشالله عزیزم♥♥
عید شمام و روز دختر هم بر تو عزیز دوست داشتنی مبارک باشه:-**
۲۵ مرداد ۹۴ ، ۲۰:۵۵ نشانه گمنام
سلام دوست خوووبم بهشت جونم عیدت مبارک مامان کوچولوی مهربون
فدات شم درست که کسی که به مرگ فکر میکنه حتما توشه ی بسیار عالی باخودش داری که اینقدر آسوده و راحته ولی الآن این فکر کردنای شما رو اون کوچولوی نازنازیتون هم تاثیر میزاره خیلی باید مراقب باشی
می دونم که نیازی نیست کسی به شما چیزی بگه چون خودتون خیلی فهمیده و عاقل هستین
مراقب خودتون باشین
بازم عید رو تبریک عرض میکنم
یا علی التماس دعای فرج
پاسخ:
سلام دوست عزیزم
عید شما مبارک نشانه جان؛ انشالله بهترین عیدی نصیبت دوست جون
توشه ای ندارم ای داد... ولی دلم این دنیای تنگو نمیخواد...
راستم میگی...
اختیار داری شما خیلی به من لطف داری عزیزم:-**
چشم عزیز
عید شمام بازم مبارک
یاعلی
۲۶ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۰۶ بانوی گمنام
سلااااااااااااااااااام به بلندای قله دماوند و نمیدونم رود نیل و از این چیزها خدمت دوست خوبمممممممم ♥
آقا جغرافیای من ضعیف :))
پاسخ:
سلاااااااااااااااااااااام عزیز دل....
سلامی به گرمی تابستان و به سبزی بهار و به طراوت باران و به زلالی دریا خدمت دوست خوبممممممممم♥♥♥
یاد خاطره نویسی دهه هفتاد افتادم:( یادش بخیر....
۲۷ مرداد ۹۴ ، ۱۹:۰۱ بانوی گمنام
:|
سلاممممممم چقدر قشنگ گفتی من هیچی بلد نیستم اینطوری بگم :(
ضایع شدم :دی
فداااااااااااات
پاسخ:
سلام عزییییزم
ای بابا این چه حرفیه؟
دشمنت ضایع شه
قربااااااانت
۲۹ مرداد ۹۴ ، ۰۲:۳۶ همسر سید علی ...
سلام مامان بهشت 
خوبی ؟
من دوست دارم تو اوج بمیرم ... اوج ... اوج ... اوج ...
البته مردن هم نه ها ... دوست دارم شهید شم ... پودر شم ... حتی قبر هم نداشته باشم ... وااای چه تصور لذت بخشی ... :)
ولی شما از این فکرها نکن ... فکر نی نی باش ... فکر اون زمانی که می خوای در آغوش بکشیش .. زیباترین لحظه زندگی آدم ... لحظه ی خلق ... این تنها صفت خداوند که به صورت رقیق شده در ما خانمها گذاشته شده ... :)
به این فکر کن که الان تو واسطه ی خلقت یک انسانی ... حامل نفس مطمئنه ..
پاسخ:
سلام بانوی بزرگوار...
قربان شما شما خوبین؟
آخ گفتین ازون نوع رفتن... مثل رفتن تو کانال کمیل...
ممنون ازن سه خط پایانی سراسر آرامش... انشالله خدا کمکم کنه ... دعام کن خواهری
سلام
این حس از بزرگی زیاد شماست...
ولی یکی مثل من دلش میخواد فقط یه مدت بره کما تا اطرافیان بیشتر قدرش رو بدونن!!
حالا انگار مثلا چیم که قدرمو بدونن :(
پاسخ:
سلام عزیزم
نه بابا بزرگی کجا بود؟ از اون دست احساساتیه که منشاش را نمی دونم چیه؟
دور از جون... حساس نشو رو بقیه
۳۱ مرداد ۹۴ ، ۰۰:۳۱ عــ ـاکـ ـف ...
سلام مامانی !
چون دیر به دیر باید بیای و پستم رو نخوندی اومدم خصوصی در خونتون که بگم
عازمم ان شاءالله....
با همه خداحافظی کردم دلم نیومد با تو هم جدا خداحافظی نکنم
:)
اونجا برای سلامتی خودت و کوچولوت دعا می کنم !
ایشالا که یک فرزند حسینی تحویل جامعه بدی :)
کار خوبی می کنی دیر به دیر میای !
همچنان ادامه بده چون برای اون کوچولو خیلی ضرر داره
:/

التمآس دعآ....
یا علی....

+دوست داشتی می تونی تایید کنی
دوست نداشتی می تونی تایید نکنی :)
پاسخ:
سلام عزیزم
وای خدای من راهی شدی؟ خوش به حالت؛ خوش به سعادتت عزیییییزم
خیلی دعام کن؛ از آقا بخواه خودشون تربیتش کنن برای خودشون تو راه خودشون...
عزیزم گریه ام گرفت
ممنون که لایق دونستی و خداافظی کردی
خدا پشت و پناهت؛ سالم و سلامت و دست پر برگردی...
یاعلی
۱۰ شهریور ۹۴ ، ۲۰:۴۲ ܓ✿ بانوی بهار
چقد مرگ قشنگ توصیف شده
چقدر من ترسو وضعیفم:(
ان شاالله نی نی و مادرش به سلامت باشن در پناه رب محبوب
پاسخ:
دور از جون بانوی بهار عزیز...
انشالله همه ی نی نی ها و مادرا...
نی نی ما که...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">