♡بهشـــت زودهنـــگــام♡

♡بهشـــت زودهنـــگــام♡

بسم الله الرحمن الرحیم

وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ بِأَبصـرِهِم
لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ
و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعَـلَمین
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
رمز خوشبختی اینه که یقین پیدا کنی خدا و آقات(عج) شاهد کاراتن...
رمز خوشبختی گناه نکردنه
رمز خوشبختی برای خدا زندگی کردنه حتی اگه بقیه نذارن
اینکه هر کاری میخوای انجام بدی به قصد قربت و از رو محبت انجام بدی
بندگی کن تا بندگی ات کنند...
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
پیامبر(ص) میفرمایند:
"هر کس در کتابی یا نوشته ای بر من صلوات بفرستد ( یعنی صلوات را بنویسد ) تا نام من در آن کتاب هست ملائکه برای او از درگاه حق طلب آمرزش می کنند."
اللهُم صّل علی محمّد و آل محمّد و عجل فرجهم
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
حضرت آیت الله بهجت(ره) می فرمایند: تا رابطه ما با ولیّ امر، امام زمان (عج) قوی نشود، کار ما درست نخواهد شد.و قوّت رابطه ما با ولیّ امر (عج) هم در اصلاح نفس است.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
آدرس وبلاگ قبلیم که البته بخش عمده اش حذف شده:
http://god-mylove-me.blogfa.com/

آخرین مطالب

  • ۲۶ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۱:۵۹ سلام

دست من و دامان تو...

دوشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۴، ۰۸:۵۲ ب.ظ

این روزها که مدام دل نگرانم که این آل یهود توطئه ای دیگر در سربپروراند و به جان مسلمانان بیافتد بیشتر حال و هوای آن زنان و کودکانی و مادران و پدرانی را درک میکنم که هر لحظه در 8 سال دل نگران عزیزشان بودند...

به این فکر میکنم که خانواده ای چند روز از رمی جمرات گذشته و هنوز خبری از پدرشان ندارند گوشه ای از حال اهل حرم که میر و علمدارشان نیامد را درک می کنیم( که شما که غریبه نیستید درک نمی کنیم فقط کمی حس میکنیم)

چقدر سخت است بعد از چند روز بی خبری بشنوی که باید تنها به خانه برگردی...

خدا لعنت کنه آل سعود را و انشالله انشالله به زودی زود به سزای عملش برسونه... چقدر این قوم بدبختن... مثال عینی خسر الدنیا و الاخرة هستند... عین حیوانی که افسار به گردن داره به دنبال اجرای خواسته های اربابشه... رحمت به حیوان که گاهی رم میکنه!!!

این چند روز که همش شبکه ی خبر رو نگاه میکنم و این در منا چه گذشت را می بینم و دلم به درد میاد از خودم می پرسم که وقتی آقامون جون دادن و زخمی شدن بیش از 4000 مسلمون مظلوم را میدیدن چه حالی میشدن؟ وقتی زیر دست و پا موندن امت پیغمبر را میدیدن یاد کربلا هم افتادن؟ :((

خواهرم ساکن اصفهانه و من یزد؛ گاهی میشد 2 ماه نمی دیدمش ولی الان که مکه است فکر می کنم چندساله ندیدمش و به شدت نگرانم... خدا چند روز باقیمونده را به خیر کنه...

کلا از وقتی از بیمارستان مرخص شدم روزهای خاکستری پررنگی را می گذرونم... خیلی اعصابم ضعیفه و همش میخوام تنها باشم؛ انقدر خوشحال میشم وقتی میفهمم چندساعت همسرم نیست!!!نه که ناشکری کنم و مدام به ماجراهایی که برام گذشت فکر کنما؛ نه اصلا هربار یادش افتادم به وجه مثبتش نگاه کردم و شکر کردم؛ ولی وقتی بدخلقی هامو می بینم و بهانه هامو برام سوال میشه؛ واقعا به عمرم این شکلی نبودم!!! چند نوع فشار رومه که نمی تونم براش کاری کنم و حرفی بزنم؛ 2 روز خوبم و خودمو کنترل میکنم و روز سوم باز بهانه جو!!!

یه سوال از خواننده های خوبم؛ خواهش می کنم صادقانه جواب بدین؛ آیا من مصداق این نقدی که لینکش را در پایین میارم هستم؟ اگه هستم بهم راهکار بدین؛ خواهش میکنم همه جواب بدین حتی به اسم ناشناس و اسمی غیر اسم خودتون؛ ممنونم از همه

کم گوی و گزیده گوی"کلیک"


۹۴/۰۷/۰۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
برای تـــ♡ـــو

نظرات  (۱۰)

۰۶ مهر ۹۴ ، ۲۱:۴۰ صحبتِ جانانه
به نظرم نیازی نبود این نظر سنجی رو بذاری خواهر!
هرکی خودش بهتر از کار خوش با خبره
بَلِ الْإِنسَانُ عَلَى نَفْسِهِ بَصِیرَةٌ

پاسخ:
درست این برای کسیه که خودشو می شناسه
یکی مثل من نادونه به خودش و یه وقت یه کاری میکنه که منظوری نداره ولی طرفش برداشتی را می کنه که تو اون پست نوشته شده...
۰۶ مهر ۹۴ ، ۲۱:۴۳ صحبتِ جانانه
خدا لعنت کنه این آل سعودِ بی شرافت رو
واقعا برای قلبم تمل این غم دشواره
همه ش دارم فکر می کنم چه باید کرد؟


پاسخ:
واقعا منم مدااااااام ذهنم مشغول اینه که چطور میشه کاری کرد...
خیلی سبک میگیره جون نزدیک 5000 مسلمون را بی شرف:((
تازه بیش از 21 کانتینر پر از جنازه هنوز باز نشده و شاید آمار این 4700 نفر بیشتر بشه:((
۰۶ مهر ۹۴ ، ۲۱:۴۸ بانوی گمنام
حالم خیلی بده اگه میشد تو خونه تنها بودم و مامان و بابا نبودن یه دل سیر زار میزدن ولی فقط تحمل کردم
شبکه خبر وقتی در منا چه گذشت و روایت ها رو میبینم روضه حضرت علی اصغر و اینکه زائرین امام حسین رو فریاد میزدن اینکه حتی ذره ای آب نرسیده
زار میزنم ولی همون حین بابا از ناراحتی من تلوزیون رو خاموش میکنه ! میگه خودت رو داغون کردی ...
ببین من وبلاگ ایشون رو خوندم هم موافقم هم مخالف !
اصلا هم وبلاگ شما ربطی نداره
عده ای هستن پُز زندگیشون رو میدن ! عده ای هستن فقط میخوان بگن ما خوشبختیم
ولی هستن کسانی مثل شما , مثل طهورا , مثل لحظه های ما هو که تک تک زندگیتان برای من بی تجربه و خام  پر از درس
به خداوندی خدا قسم میخورم که عین واقعیت رو میگم !

پاسخ:
خدا لعنتشون کنه تا روز قیامت
بریده باد دست آل سعود که نواده ی ابولهب ملعونه
کاش میشد این خشم ملتمون را یه طوری رو سرشون خالی کنیم
این کارا همه اجرای خواسته های شیطانی اسرائیل و آمریکاس؛ بمیرم برای لحظه های غم بار آقامون که اونجا بودن و جون دادن امت جدشون را دیدن:((
قسم هم نخوری حرفت حجته برام؛ انشالله از خط بیرون نزده باشم و نزنم
ممنونم ازت عزیزم
سلام خواهر
ان شاءالله خواهرت صحیح و سالم برگرده پیش تون
لعنت به این سعودی های حیوان

نه، شما شامل اون لینک نمیشی مطمئن باش

پاسخ:
سلام خواهری
ان شالله ان شالله همه ی زائرین باقی مونده
لعنت خدا بهشون تا روز قیامت....

خدا را شکر؛ نظر لطفته؛ ممنون که جواب دادی عزیزم
۰۷ مهر ۹۴ ، ۱۴:۱۳ صحبتِ جانانه
نه عزیزم «هر انسانی» اعم از دانا و نادان به خیر و شر بودن عمل خودش علم ذاتی و فطری داره. و فقط یک دقت نظر لازم داره که وقت بذاره و به عمل خودش فکر بکنه. اون متن فقط این رو شامل نمیشد که مخاطب برداشت شخصی و بیمارگونه ی خودش رو داشته باشه، بلکه می گفت نویسنده چه مخاطبش بیمار و آشفته و چه و چه باشه چه نباشه خودش باید نوشته  رو بذاره توی میزان و بسنجه  و سبک سنگین بکنه.
شما نگران نباش عزیزم:)
شما گُلی
من که ندیدم لوس بازی و جلف بازی و این جور رکتا رو در بیاری!
دور از جان شما یک روحیه ی بیمار یا خودخواه می طلبه اونطور نوشتن ها:)
پاسخ:
به قول خود گلت حق گفتی
گلی از خودته عزیزم
خود خدا گواهه که وقتی چیزی می نویسم چندبار خودمو میذارم جای مخاطب و پاکش میکنم و باز یه طور دیگه می نویسم
قربون لطفت عزیزم؛ پاینده باشی
۰۷ مهر ۹۴ ، ۱۵:۳۰ فاطمه بانو
سلام دوست خوبم
خدا لعنت کند آأ سعود را ...

راستش لینکی که گذاشتی برای من باز نشد تا نظری بدم!! اصلا نمیدونم چی هست قضیه :)
پاسخ:
سلام فاطمه جان
خدا لعنتشون کنه...
۰۷ مهر ۹۴ ، ۱۶:۰۳ فاطمه بانو
دوباره سلام
با اجازتون لینکه باز شد و اومدم نظرمو بدم :)

دوست خوبم از نظر بنده وبلاگ شما اصلا اصلا مصداق این حرفها نیست! یعنی من خودم از این مدل وبلاگها اصلا خوشم نمیاد و بهشون سر نمیزنم. وبلاگ شما بهم آرامش میده چون ناشی از ایمانتونه... خوشحالم که دوست خوبی مثل شما دارم عزیزم. تا جاییکه من یادم میاد هیچ جا شما تعریف و تمجیدی از خودتون نداشتید! یا حداقل میتونم بگم این حس به من منتقل نشده دوستم ...


پاسخ:
سلام به روی ماهت عزیزم
اجازه مام دست شما :)
شکر خدا انشالله که همینطوره
خوبی از خودته عزیزم خودت با ایمانی که این حس همراهته گلم؛ محبت داری خواهری
خدا را شکر...
۰۷ مهر ۹۴ ، ۲۰:۱۱ پاک باخته
خدا آل سعود رو لعنت کنه
و 
به همه صبر بده
پاسخ:
برای هر دو الهی آمین...
۰۷ مهر ۹۴ ، ۲۲:۰۴ عــ ـاکـ ـف ...
خدا همه رو سالم برگردونه !!
مامان بابای من و خواهر تو هم با اونا !!!
خدا لعنتشون کنه !!
جای این که حاجی ها واسه ما دعا کنن ما نشستیم این جا داریم واسه اونا دعا می کنیم!!!
یعنی امنیت تا "این" حد!!

:((
پاسخ:
ان شالله انشالله ...
خدا انشالله دست کثیفشونا از قبله ی مسلمونا کوتاه کنه...
همین!!!
خواهرم دیروز بهم گفت انقد غصه نخور خوب نیست برات؛ گفتم چرا؟ گفت آخه واسه زن باردار غصه اصلا خوب نیست!!!
هنوز بهش نگفتم
۰۷ مهر ۹۴ ، ۲۲:۰۹ نشانه گمنام
سلام فدای شما بشم آخه اصلا اون مطالب اون وبلاگ ربطی به شما نداشت چرا این فکرو کردین ؟
بعدشم خواهر گلم هیشکی معصوم نیست همه خطاکاریم
منتها بعضی آدما هستن هیچ وقت خودشون رو خطا کار نمیدونن ؟
من شما رو از طریق وبتون میشناسم و کلی مطلب ازتون یاد گرفتم اینو با تمام وجودم میگم
ان شالله به زودی زود اون روحیه ی شاد قبلیتون بهتون برگرده البته نگرانی که بابت خواهرتون دارین رو هم درک میکنم ان شالله به زودی ایشون هم به سلامت به کنارتون برگردن.
یا علی التماس دعای فرج
پاسخ:
سلام نشانه ی عزیز
هم این وب هم اون وبم منظورم بود؛ گفتم شاید نوشته هام تا الان چنین تاثیری داشته و متوجه نبودم
خوبی از خودته عزیزم؛ تو به من خیلی محبت داری
ان شالله
ان شالله همشون به سلامتی برگردن...
یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">