♡بهشـــت زودهنـــگــام♡

♡بهشـــت زودهنـــگــام♡

بسم الله الرحمن الرحیم

وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ بِأَبصـرِهِم
لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ
و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعَـلَمین
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
رمز خوشبختی اینه که یقین پیدا کنی خدا و آقات(عج) شاهد کاراتن...
رمز خوشبختی گناه نکردنه
رمز خوشبختی برای خدا زندگی کردنه حتی اگه بقیه نذارن
اینکه هر کاری میخوای انجام بدی به قصد قربت و از رو محبت انجام بدی
بندگی کن تا بندگی ات کنند...
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
پیامبر(ص) میفرمایند:
"هر کس در کتابی یا نوشته ای بر من صلوات بفرستد ( یعنی صلوات را بنویسد ) تا نام من در آن کتاب هست ملائکه برای او از درگاه حق طلب آمرزش می کنند."
اللهُم صّل علی محمّد و آل محمّد و عجل فرجهم
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
حضرت آیت الله بهجت(ره) می فرمایند: تا رابطه ما با ولیّ امر، امام زمان (عج) قوی نشود، کار ما درست نخواهد شد.و قوّت رابطه ما با ولیّ امر (عج) هم در اصلاح نفس است.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
آدرس وبلاگ قبلیم که البته بخش عمده اش حذف شده:
http://god-mylove-me.blogfa.com/

آخرین مطالب

  • ۲۶ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۱:۵۹ سلام

کجا بودم من؟

جمعه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۴:۵۶ ب.ظ

سلام رفقای جان

آقا من شرمنده تک تکتکونم که نگرانتون کردم بذارید دستتونا ببوسم😁 منو ببخشید واقعا روم سیاه

باورتون میشه شرایط جوری شده بود من اصلا یادم رفته بود وبلاگ دارم چند روز قبل نمیدونم چی شد یاد اینجا افتادم اصلا آدرس وبلاگ و نام کاربری و همه چی یادم رفته بود

چیا به من گذشت مهم نیست ولی واقعا از معجزات خداست که من زندم دخترم زندس و حالمون خوبه

فقط از یادگار اون روزای سخت دوتا قرص لوزار25و هیدروکلروتیازید50با من موند +استرسی که اصلا دست خودم نیست شبا میاد سراغم که نکنه جوون مرگ شم بهار بره زیر دست نامادری😢

ای بابا ولش کن نمیخوام ازون روزا حرف بزنم

راستی طاعاتتون قبول این شبا سیمتون وصل شد از من کمترینم یاد کنید

هیچی دیگه دختر خانم بیدار شد میفرمایند دوشی😩گوشی میخواد من برم

التماس دعا

۹۸/۰۲/۲۷ موافقین ۱ مخالفین ۰
برای تـــ♡ـــو

نظرات  (۴)

۲۷ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۸:۱۳ صحبتِ جانانه
سلام
چی شده بودی؟
منم زایمان کردم
بعدشم داشتم می مردم
پاسخ:
سلام عزیزم
پره اکلامپسی و اکلامپسی شدم
دوبار قبل و بعد زایمان فشارم رسید به 25 دوبار icuو ccuبستری شدم
عزییییزم مبارکت باشه
دور از جونت چرا؟
نام کاربری یادت رفته بود رمز عبور یادت بود؟ 
عجبا که یادت اومده و برگشتی 
اتفاقا راستشو بخوای اونجور که تو رفتی من خیلی می ترسیدم یعنی پست یکی مونده به آخرت 
بعد همش پست آخریو سعی می کردم تو یادم نگه دارم که گفتی حالت خوب بوده و اینا...

در ضمن وخ بیا نظرات رو جواب بده حاج خانم! 
پاسخ:
هیچکدوم یادم نیومد😄
اومدم بلاگ زدم فراموشی رمز عبور و اینا برام ایمیل شد
ای جاااااااان دل
سلاااااام
قدم دخترگلی مباااارک
خوش اومدی
خداروشکر سلامتین
خدا برای هم حفظتون کنه
پاسخ:
سلاااام دلای عزیز
جونت سلامت رفیق
ممنون عزیزم
زنده باشی دلا جون

۲۸ ارديبهشت ۹۸ ، ۲۳:۰۳ صحبتِ جانانه
منم همون که گفتی شدم قبل زایمان
ولی بعدش بدتر شد اوضاع
خونریزی خارج از کنترل
و عمل شدم
و همون آی سی یو ایناهم بستری شدم و....


سلامت باشی، بر شما هم مبارک باشه ان شاءالله
پاسخ:
ای وای عزیزم
الهی شکر بخیر گذشته
من که فشار موند برام هنوزم قرص میخورم
خداراشکر الان خوبی

سلامت باشی ممنون عزیزم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">