♡بهشـــت زودهنـــگــام♡

♡بهشـــت زودهنـــگــام♡

بسم الله الرحمن الرحیم

وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ بِأَبصـرِهِم
لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ
و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعَـلَمین
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
رمز خوشبختی اینه که یقین پیدا کنی خدا و آقات(عج) شاهد کاراتن...
رمز خوشبختی گناه نکردنه
رمز خوشبختی برای خدا زندگی کردنه حتی اگه بقیه نذارن
اینکه هر کاری میخوای انجام بدی به قصد قربت و از رو محبت انجام بدی
بندگی کن تا بندگی ات کنند...
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
پیامبر(ص) میفرمایند:
"هر کس در کتابی یا نوشته ای بر من صلوات بفرستد ( یعنی صلوات را بنویسد ) تا نام من در آن کتاب هست ملائکه برای او از درگاه حق طلب آمرزش می کنند."
اللهُم صّل علی محمّد و آل محمّد و عجل فرجهم
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
حضرت آیت الله بهجت(ره) می فرمایند: تا رابطه ما با ولیّ امر، امام زمان (عج) قوی نشود، کار ما درست نخواهد شد.و قوّت رابطه ما با ولیّ امر (عج) هم در اصلاح نفس است.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
آدرس وبلاگ قبلیم که البته بخش عمده اش حذف شده:
http://god-mylove-me.blogfa.com/

آخرین مطالب

  • ۲۶ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۱:۵۹ سلام

جو نگیره ترا!

يكشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۴، ۰۵:۱۷ ب.ظ
الان که به آخر ماه عزیزمون رسیدیم خیلی استرس گرفتم و از بعدش می ترسم؛ می ترسم مصداق اول یا آخر قول رهبرمون باشم:"

ماه رمضان هر سال قطعه ای از بهشت است که .....................بعضی همان 30 روز را وارد بهشت می شوند؛ بعضی به برکت آن 30 روز همه ی سال را؛ بعضی همه ی عمر را؛ بعضی هم از کنار آن غافل عبور می کنند که ................"

برای همین میخوام اُنسمون با قرآن حفظ شه؛ چه بسا عمیقتر و با ترجمه

برای همین هر کس همراهه این عکس را ذخیره کنه؛ بزرگش کنین و ذخیره




یه دفتر محاسبه ی نفس هم اگه ندارین بردارین؛ من رو برگه می نوشتم اما تاثیر تو دفتر و پیوسته بودنش خیلی بیشتره تا رو برگه که معلوم نیست کجا می افته و شاید تغییر چندانی هم حاصل نشه

۹۴/۰۴/۲۱ موافقین ۵ مخالفین ۱
برای تـــ♡ـــو

نظرات  (۱۸)

آخی اصفهانی هستی؟؟؟
من عااااااااشق لهجه ی شماهام
:))
پاسخ:
آره ولی از اصفهان جانم321km دورمشکلک های یاهو
لهجه ی مام عاشق شماسشکلک های یاهو

راستی ربط عکس رو به متن اصلا متوجه نشدم
O_o

پاسخ:
این دوتام اول آشناییشونه و جوگیر شدن البته از یه نوع دیگهشکلک های یاهو
کمبود عکسه خواهر برف دونه شکلک های یاهو
۲۱ تیر ۹۴ ، ۱۸:۴۱ سیده طهورا آل طاها
به به اصفهانی هستی ؟ من اصفهان رو خیلی دوست دارم بسیار شهر زیبا و انصافا باکلاسی هست . 
اما بعد ....... باید بگم منم دقیقا توی دوران عقد همین طور که شما و دوستتون و احتمالا بقیه بودن ، بودم . 
پاسخ:
بلی بلی اصفهانیم؛ منم شمارو خیلی دوس میدارمشکلک های یاهو با کلاسی از خودتونه، لطف دارینشکلک های یاهو
این قضیه گریبان اکثریت عقدی ها را میگیره! مال مارو که سفتم گرفت؛ هنوز جا انگشتاش هسشکلک های یاهو
۲۱ تیر ۹۴ ، ۲۰:۵۷ بانوی گمنام
سلاااااااااااااام
آقا من از نوع قبل عقد که هیچ کسی رو نداریم رو شامل میشییم :) به دردمون میخوره عایا ! :))) ؟ مسولین رسیدگی کنن لطفن :)
خیلی قشنگ بود اینقدر خندیدم خوشحال به حال دوستات بهشت جون که اینقدر دوست خوب و خوش اخلاق و مهربون و شیطون و شاد دارن :)
با من دوست میشی عایا !
شماره بدم :))))))
واقعا بحث نماز یه چیز دیگه است ! موقعی که میفهمی نمازهات ممکن سر وقت نباشه خیلی شرمنده میشی ... برای همین تا جایی که ممکن با عنایت خود خداوند همیشه نمازهام مسجد نماز جماعت الحمدالله :)
ظهر و نماز های شب خداروشکر مسجد هستم ... دانشگاه هم حتی شده از کلاس میزنم و میرم نمازخونه :) لطفن گوش شیطون کر :) پلیز
یعنی این عکس اولی به پهنا تو حلقم :|
راستی این محاسبه نفس خیلی خوبه رو من که خیلی تاثیر گذاشته !
این نمونه ای از دفتر من :) برای هر ماه یک شهید ♥
http://www.axgig.com/images/74960322498120330548.jpg
این رو که دیدم شروع کردم دوازه تا دادم بیرون برام پیرینت در آوردن !
اوضاع خیلی بد بود هااااااااااااا یعنی بد میگیم هااااا ولی الان الحمدالله بهترم !
راستی برنامه حزب قرآن خیلی قشنگ بود :) دست شما درد نکنه دوست خوبمممممم


پاسخ:
سلاااام عزیییزم
دادم دست آقای کلید رسیدگی کرد و گفت: بله که به دردت میخوره دخترم، یکی از اعضای ملتم!؛ فقط به این شرط که یادت نره و بعد عقدت بیای واسه ما عزا بگیریاشکلک های یاهو
عزیزم؛ قربون خنده هات؛ آره دوستمم وسط گریه میگفت: بمیری؛ نمیذاری آدم دو کلوم درست گریه کنهشکلک های یاهو
واای وااااااااای خدا مرگم بده مگه خودت ناموس نداری تو فضای مجازی شماره میدی دست زن شوهردار؟شکلک های یاهو حالا انقد اصرار نکن؛ ریلکس بنداز زیر کفشم کسی نبینه هاشکلک های یاهو
آفرین به تو و عزمت؛ واقعا هیچوقت واسه نماز کوتاه نیا؛ به قولی همشهریمون شیخ حسنعلی نخودکی نماز شاه کلید رفع مشکلاته...
به پهنا اذیت نمیشی؟ من مشکلی ندارم برا حلق خودت میگم؛ میتونی لوله اش کنی و به درازا بفرستی تو حلقتشکلک های یاهو
خیلی جدول خوبیه؛ ولی من طبق رذایل عزیزم جدول تنظیم کردمشکلک های یاهو
خواهش میکنم؛ خوشحال میشم همراهی کنی دوست جون؛ همراهی میکنی یا اسمتو تو جمع بگم؟شکلک های یاهو
نفست خدایی خواهر گلمشکلک های یاهو عزیزیشکلک های یاهو
راستی بابت راهنماییت واقعا ممنون؛ هیچوقت زیرشو نخونده بودم؛ خودشم که نمی فهمیدم منظورش چیه دقیقشکلک های یاهو خیلی نارسا حرف زده بود وجداننشکلک های یاهو

سلام خانومی.خوشحالم از آشناییت.
قبلا که بلاگفا مینوشتم گه گاهی خاموش میخوندمت.

منم الان که عقدم 2 دقیقه پامیشم نماز بخونم مگه میزاره این شوهرجان!هی از خودش ادا اطوال(درست نوشتم؟) در میاره و سرنماز چون نمیتونم کاری بکنم شوخیش میگره!هرچی میگم نکن گوش نمیده.
خودشم نماز میخونه ها گاهی اول وقت ولی نمیدونم چرا با من اینکارو میکنه.
پاسخ:
سلام رعنا جان
ممنون عزیزم؛ خوش اومدی؛ روشن شدنت مبارکم باشهشکلک های یاهو
ادا اطوار درستشه؛ شکلک های یاهو
خوب ببین سر نماز چادرتو بکش صورتت و به چیزی که میخونی فکر کن و حتی وقتی باهات شوخی میکنن اصلا نخند انگار نه انگار چیزی میبینی؛ این یه مقدار سخته ولی کم کم از سرشون می افته
راه آسونتر اینه که خیلی مهربانانه بهشون بگی: عزیزم وقتی شما داری با تلفن با یه شخص مهم حرف میزنی اگه من با شما حرف بزنم یا بدتر از اون کاری کنم که شما خنده ات بگیره و  نتونی حرفتو بزنی ناراحت نمیشی؟ قطعا میگن چرا؛ بگو پس لطفا وقتی دارم با خدا حرف میزنم منو نخندون؛ بالاتر از خدا کسیو سراغ داری؟
این حرفا را در نهایت جدیت ولی آروم و با الفاظ عاشقانه بگو

۲۲ تیر ۹۴ ، ۰۲:۲۲ عــ ـاکـ ـف ...
من چرا نمی تونم عکس رو بزرگ کنم؟؟؟
:/
پاسخ:
روش راست کلیک کن و ویو ایمیج را بزن عزیزم
درستش کردم
الان روش کلیک کنین بزرگ میشه
۲۲ تیر ۹۴ ، ۰۲:۴۵ عــ ـاکـ ـف ...
بعععله درست شد!
:)
موتوشکرم
:*
.
فقط من مجردم!!!
بین شماها الان یه کم احساس غریبی کردم!!!!
:/-
پاسخ:
خواهش میکنم عزیزم
ای بابا این چه حرفیه؛ مام آدمیم والاشکلک های یاهو
مجردم زیاده بینمون؛ بانوی گمنام؛ نشانه؛ نجمه خانم و ...
ممنون از راهنماییت.
اینکه نخندم رو نمیشه واقعا ولی راه دوم رو امتحان میکنم حتما.
پاسخ:
خواهش میکنم عزیزم
چرا اگه تلاشتو بکنی و فکر کنی که جلوی کی وایستادی می تونی نخندی
ولی راه دوم آسونتره و احتمالا زودتر به نتیجه میرسی:)
اشکم دراومد
شوهری ما تو دوران عقدمون اقد سرد و خشک رفتار کرد که الان بعد گذشت 4 سال هنوز هوای عشقولانه های نامزدی تو سرم مونده و تشنه ام.
یا علی
پاسخ:
عزیزم ولی عشقولانه های زیر یه سقف بودن یه چیز دیگه است...
ولی غصه ی گذشته خوردن که دردی را دوا نمی کنه دوستم؛ هیچوقت دیر نیست
اگه هنوزم سردن حتما حتما به مشاور مراجعه کنین
۲۳ تیر ۹۴ ، ۰۴:۲۹ یار شیخ عبدالزهرا(یار طلبگی و هزار و یک...)
سلام خواهر جان
برای من دوران عقد پربارتر بود گویا!
بین الطلوعین ها بیدار بودم همیشه.
نمازهای مستحبی و وضو وقت خواب که پیامکی گوشزد میشد...
مباحثه منتهی الآمال دوتایی...
الان جو گرفته مرا..حالم خرابه..
وگرنه قبلا دختر خوبی بودم...
:(
پاسخ:
سلام عزیزم
احسنت به آقای مومن شما و شما خانم مومنه ی گرامی
یاد اون حدیث امام علی افتادم که گفتن: فاطمه بهترین همراه من در راه عبادت و بندگیه(نقل به مضمون)
شما شکسته نفسی می فرمایی آبجیییییی
هنوزم ماهی ماااااااه:-*
۲۳ تیر ۹۴ ، ۱۵:۴۷ سیدمحمدباقر سرافراز
سلام
با مطلب زیر بروز هستم

«...همزمان با پایان یافتن مذاکرات حساس هسته ای و رسیدن به توافق نهایی با غرب.حساسیت جامعه به این موضوع و پیگیری مردم درباره نتایج توافق و بررسی متن توافقنامه از سوی کارشناسان به نظر می رسد اکران این فیلم در این مقطع می خواهد توجه مردم به خصوص قشر دلواپس انقلابی را از مساله هسته ای به سوی دیگری بکشاند...»

منتظر قدومتان هستم
پاسخ:
خدمت میرسم
۲۳ تیر ۹۴ ، ۱۹:۰۷ نشانه گمنام
سلام بانووووو واقعا عالی بود خصوصا اون قسمت نماز خوندن خودتون رو که شرح داده بودین چادر پیچوندین دورتون واقعا این مدلی سر میکنین؟؟
ولی واقعا مطالبتون عالی بود خصوصا ادامه مطلبتون ولی من خودم عضو یه همچین گروه حذب خوانی هستم
قبول باشه
برامون دعا کنین
طاعات و عباداتتان قبول عزیز
یا علی التماس دعای فرج
پاسخ:
سلام نشاله ی عزیزم
اینطوری سر میکردم؛ دور خودم نه ها؛ دور سر؛ که یه طرف چادر را می پیچن دور سر تا چادر باز نیافته
حالا اینو بیخیال؛ ازینهمه نوشته اینو سوژه کردی آبجییییییی؟شکلک های یاهو
قبول حق از شمام قبول باشه عزیزم
چشم چشم حتما
طاعات و عبادات شمام قبول دختر گل
یاعلی
سلام
چه قرار زیبایی ... ان شاءالله توفیقش باشه دست به کار میشم...
البته قبلنا هم دفترداشتم ولی خیلی وقته سراغی ازش نگرفتم...

ان شاءالله همگی وارد بهشت بشیم،تمام عمر...
التماس دعای فراوان
پاسخ:
سلام
ممنونم از همراهی شما؛ انشالله این توفیق نصیب هممون شه :)
انشالله این کار بهانه ای باشه که جدی پیگیر دفترامون باشیم
محتاجم به دعا...
۲۴ تیر ۹۴ ، ۰۵:۰۳ نشانه گمنام
سلام بهشت جونم فدای شما بشم من نه عزیزم سوزه چیه؟؟ببخشید اگر ناراحتتون کردم
واقعا کل مطلبتون هم درباره نفس و هم نماز اول وقت و... عالی بود استفاده کردم
ممنونم از شما
یا علی التماس دعای فرج مهربونم
پاسخ:
سلام نشانه جونم
نه بابا شوخی کردم عزیزم؛ به سبک فیلم پایتخت حرف زدم؛ ناراحت واسه چی؟
خواهش میکنم من از لطف شما ممنونم
یا علی
۲۵ تیر ۹۴ ، ۱۲:۱۰ نشانه گمنام
سلام و عرض ادب بانووووو
فدای شما بشم
 در این ساعات پایانی ماه رحمت و مغفرت التماس دعا دارم
یا علی التماس دعای فرج
پاسخ:
سلام نشانه ی عزیزم
خدا نکنه گلم
آخ یادش بخیر...شکلک های یاهو چه زود گذشت...
یا علی
۰۱ مرداد ۹۴ ، ۱۰:۴۸ عــ ـاکـ ـف ...
نیستی آبجی ؟؟؟؟
کجااااایی؟؟؟
پاسخ:
مسافرت بودم عزیزم
دیروز اومدم
ممنون ازینکه یادت بودم آبجی گلمشکلک های یاهو
۱۷ مرداد ۹۴ ، ۱۹:۴۶ ... یک بسیجی ...
سلام

پس خیلی های دیگه به این درد مبتلا شدن...

داشتم از خودم متنفر می شدم که قبلنا خیلی بهتر بودم...

دعا بفرمایید مارو بانوی بزرگوار...
لحظه هایتان مهدی(عج)پسند

پاسخ:
سلام
راه رسیدن به عشق پر از ابتلا و آزمایشه... فقط نباید ناامید شد و رفت گرچه زمین خوردن زیاد داره....
بزرگواری از خودتونه؛محتاجم به دعا...
انشالله... انشالله لحظه های شما هم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">