♡بهشـــت زودهنـــگــام♡

♡بهشـــت زودهنـــگــام♡

بسم الله الرحمن الرحیم

وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ بِأَبصـرِهِم
لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ
و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعَـلَمین
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
رمز خوشبختی اینه که یقین پیدا کنی خدا و آقات(عج) شاهد کاراتن...
رمز خوشبختی گناه نکردنه
رمز خوشبختی برای خدا زندگی کردنه حتی اگه بقیه نذارن
اینکه هر کاری میخوای انجام بدی به قصد قربت و از رو محبت انجام بدی
بندگی کن تا بندگی ات کنند...
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
پیامبر(ص) میفرمایند:
"هر کس در کتابی یا نوشته ای بر من صلوات بفرستد ( یعنی صلوات را بنویسد ) تا نام من در آن کتاب هست ملائکه برای او از درگاه حق طلب آمرزش می کنند."
اللهُم صّل علی محمّد و آل محمّد و عجل فرجهم
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
حضرت آیت الله بهجت(ره) می فرمایند: تا رابطه ما با ولیّ امر، امام زمان (عج) قوی نشود، کار ما درست نخواهد شد.و قوّت رابطه ما با ولیّ امر (عج) هم در اصلاح نفس است.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
آدرس وبلاگ قبلیم که البته بخش عمده اش حذف شده:
http://god-mylove-me.blogfa.com/

آخرین مطالب

  • ۲۶ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۱:۵۹ سلام

ادامه ی از چاله به چاه

چهارشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۳۵ ب.ظ

خلاصه اون نا رفیق ما و مثلا!!! برادر نامحرمش هرچی از دهنشون اومد بار ما کردن؛ منم جواب پسره را که نمیدادم شروع کرد زنگ بزنه؛ رد میدادم و فقط به دختره پیام دادم که من منظوری از حرفم نداشتم اول هم هرچی بهت گفتم به خودم میگم در هرصورت حلال کن شما را به خیر و مارو به سلامت

گوشیمو خاموش کردم و با صورت اشک آلود شروع کردم دعای توسل یا کمیل  بخونم (یادم نیست کدوم بود)و هدیه کنم به دوست شهیدم که مدام باهاش از لحاظ معنوی در ارتباط بودم(شهید محمدرضا تورجی زاده)

ولی نمی دونم چرا گریه ام بند نمی رفت؛ آخر شبم بود و همه خواب بودن؛ هرچی با خودم حرف میزدم فایده نداشت؛ رفتم تو حیاط و گفتم: خدایا نکنه من واقعا تهمت زدم بهش؟ خدایا خودت شاهدی من همچین منظوری نداشتم؛ من فقط می خواستم حواسش به خودش باشه و بهش هشدار بدم

رفتم که بخوابم و همچنان با خودم همین حرفا را میزدم و تو این فکر بودم که چطور ازش حلالیت بخوام؛ چون اون شهرکرد بود و من تو یه شهر دیگه؛ جواب تلفنمم که مطمئن بودم نمیده؛ دلمم نمی خواست باهاش حرف بزنم فقط نمی خواستم هیچ حقی به گردنم بمونه

تصمیم گرفتم که یه  مدتی ثواب کارای خیرمو تقدیم کنم به این دوست شهیدم و این دوستم که قبول نمیکرد کارش اشتباهه

 و خوابم برد....

چه خوابی دیدم؛ نمی دونم واقعا همین تعبیری که تو ذهنمه تعبیر خوابم بود؟ فقط هر وقت یادم از خوابم میاد اشک تو چشام حلقه میزنه

خواب دیدم خیلی سرگردونم و پشت دیوار یه مکانیم که مطمئن بودم هنوز نمی تونم وارد اونجا شم؛ دنبال یه روزنی بودم که داخل اون مکان را ببینم؛ انگار یکی بهم گفت ازون دریچه ی آبی نگاه کن

یکم خم شدم و ازون دریچه نگاه کردم... وااااااااای چه جای زیبایی بود؛ یعنی تا چشم کار میکرد سر سبزی و قرمزی گل های لاله بود....دوست شهیدم کنار یه جوی آب نشسته بود و یه رحل باز کرده بود وداشت از روی یه مفاتیح با صوت زیباش میخوند؛ منم همینطوری نگاهش میکردم و از چهره ی نوارنی و صوت زیباش لذت میبردم؛ یادمه تو خواب همینطوری که اشک تو چشام جمع شده بود نگاهش میکردم که ناگهان دعاشو قطع کرد و به دریچه ای که داشتم نگاه میکردم یه نگاهی بهم انداخت و یه لبخند زد...من اون لبخند را از روی رضایت دیدم نمی دونم واقعا همین منظور بود؟ خدا میدونه

فقط امیدوارم اون دوستم حلالم کنه و هرجا هست آگاه بشه و عبد خدا بشه.... منم رابطه ام با دوست شهیدم قوی وقوی تر شه

به همه دوستی با یه شهید را توصیه میکنم؛ شدیـــــــــــدا...

لبخند دوست شهیدم عین همین لبخند تو عکسش بود...

صوت شهید تورجی زاده "کلیک"


۹۴/۰۳/۲۰ موافقین ۵ مخالفین ۰
برای تـــ♡ـــو

نظرات  (۲۲)

سلام بانو. من فقط میدونم حق نداریم دیگران رو قضاوت کنیم. شما از زندگی دوستت خبر نداری که پدر و برادرش چه رفتاری باهاش دارن و او الان تو سنی هست که نیاز به همدم داره.کارش رو به هیچ وجه تایید نمیکنم ولی به جای سرزنش کردنش و مستقیم وارد شدن باید از طریق دیگه کمکش میکردی. همین.موفق باشی
پاسخ:
سلام
خوشحال میشدم که حتما اسمتون را میذاشتین
ولی من قضاوتش نکردم؛ چند هفته بود که بهش میگفتم تو داری بجای اینکه درست به دنبال مدیریت احساست باشی داری کج میری داری برای رفع تشنگیت آب شور میخوری و این کار عطشت را بیشتر میکنه
باور کنین روزی چندساعت داشتم آرومش میکردم و سعی داشتم کمکش کنم؛ من با هیچ حرفیم قضاوتش نکردم فقط از نتیجه ی شوم ممکن آگاهش کردم؛ که پند نگرفت و جوش آورد
سلام خانوم:) می شه منم باهاتون دوست بشم؟ با اجازه لینکتون کردم.
البته اعتراف می کنم تو بلاگفا هم بارها خونده بودمت هرچند کامنت نگذاشتم:))
آخی چقدر انرژی گذاشتی سر کمک به این دوستت.
هنوزم با همین مثلاً برادرش! در ارتباطه؟!!
پاسخ:
سلام دلای عزیز
اختیار داری باعث افتخاره عزیزمشکلک های یاهو
اون روزایی که باهاش بود که منو هر روز تحلیل میبردشکلک های یاهو
الان نمی دونم هستن با هم یا نه؛ خبری ازش ندارم ازون روز
۲۱ خرداد ۹۴ ، ۱۰:۴۲ نشانه گمنام
سلام و عرض ادب
چقدر ادامش قشنگ بود
خوش به سعادتتون که یه همچین رفیق نورانی دارین
مطمئن باشین شما کارتون درست بود اصلنم نگران نباشید چون اگر نادرست بود یه همچین خواب زیبایی رو هم نمی دیدین.
خیلی التماس دعا خواهر گل و مومنه
یا علی التماس دعای فرج
پاسخ:
سلام خدمت شما
همه ی شهدا نورانی هستن؛ اما من به واسطه ی تعاریف دیگران ناخواسته به ایشون اردات پیدا کردم
من سعیم کمک بهش بود؛ امیدوارم هیچکدومشون هیچوقت ضرر نبینن
محتاجم به دعا عزیزم
علی یارت
۲۱ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۳۹ بانوی گمنام
سلامممممممممم
خوش به حالت بهشت جونمممممم
دوستی با شهدا همتا نداره , اصن هیچی اندازه دوستی باشهدا قشنگ نیست اینقدر خوب کمک میکنن ! اینقدر خوب مواظبن !
چقدر لذت بردم از این پست


پاسخ:
سلام عزییییییزمشکلک های یاهو
شما که دیگه نباید به یکی مثل من بگی خوش به حالتشکلک های یاهو
خدا را شکر
باورم نمیشه دوستی دلا و بهشت الان؟؟؟؟؟
وااااااااااااااااااات؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
به قول آقای فامیل دور: چی شده؟شکلک های یاهو
بیا ببین یکی از خواننده هام پستتو لینک کرده (طرف آقا است)
پاسخ:
آره گفته بودن خودشون
لطف کردن
۲۲ خرداد ۹۴ ، ۰۰:۱۲ رضا نعمتی ««راهـــــ شـــیـــعــــه»»
سلام
وبلاگ زیبایی دارید.خوشحال میشم سر بزنید و اگه خواستید تبادل لینک کنیم.
پاسخ:
سلام
ممنون
خدمت میرسم
۲۲ خرداد ۹۴ ، ۱۰:۳۱ سـجــا د حکیمی
هدیه به رروحشون صلوات . . .
پاسخ:
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم...
۲۴ خرداد ۹۴ ، ۰۶:۳۶ نشانه گمنام
سلام و عرض ادب خواهر گلم دعوتین
یا علی التماس دعای فرج
پاسخ:
سلام خدمت شما
خدمت میرسم
یاعلی
چه عرض کنم 8-|
پاسخ:
واسه پُست؟
هرچی دوست دارین بفرمایین
ماه رمضان بر شما مبارک
پاسخ:
بر شما هم مبارک
۲۸ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۰۱ سـجــا د حکیمی
سلام .

خیلی ممنون از جوابتون . 

من هر کار میکنم بیشتر از دو تا وبلاگ نمیتونم بسازم .

ببخشید در مورد اتصال دامنه در بلاگ میشه کمی توضیح بدین ؟!
پاسخ:
سلام
خواهش می کنم
خوب با یه آدرس ایمیل دیگه بسازین
توی امکانات و ابزارها راجع بهش توضیح داده
باید دامنه بخرین؛ بعدش کلی دردسر داره
به نظر من مطلب سایت مهمه؛ مهم نیست کنار اسم وب نوشته شهblog.irیا.com
۲۸ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۱۵ نشانه گمنام
سلام و عرض ادب
ماه رمضان بر شما مبارک خواهر مومنه
اجازه هست ما هم رمزتون رو داشته باشیم .
یا علی التماس دعای فرج
پاسخ:
سلام خواهرخوبم
بر شما هم مبارک
اختیار دارین؛ بله حتما
علی یارت
۲۹ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۲۱ رضا نعمتی ««راهـــــ شـــیـــعــــه»»
سلام
حلول ماه مبارک رمضان و مهمانی خدا بر شما مبارک.
از حضورتون و نظر ارزشمندتون تشکر می کنم.
پاسخ:
سلام
بر شما هم مبارک
خواهش می کنم
منم می تونم رمزتو داشته باشم عزیزم؟
خیلی التماس دعا این روزها و شبها
پاسخ:
بلی دلا جان چرا که نه؟
محتاجم عزیزم
چشم لایق باشم حتما
۳۰ خرداد ۹۴ ، ۱۴:۳۹ سیدمحمدباقر سرافراز
بنظرم بهتره عنوان از چاه به چاه بزارین.
پاسخ:
یا ازین چاه به اون چاه
می گم من شهید نیستم 
البته شاید بعدا بشم ، خدا رو چه دیدی ؟ ما خس و خاشاک رو هم شاید آدم حساب کرد والاع :)
حالا می گم می شه منم با دوست بشم ؟
با افتخار لینک شدید 
پاسخ:
انشالله شهادت نصیب شما
اختیار دارین چرا که نه؟
محبت کردین منم با اجازه شما را لینک می کنم
من بااین شهید خیلی درددل کردم…
همسرمو ازین شهیددارم
پاسخ:
عزیزم....شکلک های یاهو
خدا حفظتون کنه برای هم
۰۳ تیر ۹۴ ، ۲۰:۰۳ حمید صحراپور
با سلام و عرض ادب؛
دین کالا؛ فروشگاه اینترنتی کتاب های مذهبی، دفاع مقدس و محصولات فرهنگی؛
افتخار داریم شما را در سایت خود و درقسمت"لینک دوستان" با بازدید بالا پیوند کنیم و از شما تقاضا داریم ما را با نام "فروشگاه کتاب دین کالا" پیوند کرده و پس از درج سایت ما در قسمت تماس با ما اطلاع بدهید تا سریعا شما را لینک کنیم.

همچنین کد تخفیف: 3002  کدی است که بعنوان هدیه ای ناقابل برای شما جهت خرید کتاب در نظر گرفته شده است و خدمت شما تقدیم می گردد.
بسیار سپاس داریم.
منتظر شما هستیم...

۰۴ تیر ۹۴ ، ۰۱:۱۳ صحبتِ جانانه
این بازیها خطرناکن
خیلی..
پاسخ:
خیلیییییی
۲۲ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۱۲ نازنین-زهرا ...
دوست شهید من هیچ وقت به خوابم نمیاد:(
پاسخ:
مهم ارتباط دلیه نازنینِ زهرا...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">