♡بهشـــت زودهنـــگــام♡

♡بهشـــت زودهنـــگــام♡

بسم الله الرحمن الرحیم

وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ بِأَبصـرِهِم
لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ
و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعَـلَمین
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
رمز خوشبختی اینه که یقین پیدا کنی خدا و آقات(عج) شاهد کاراتن...
رمز خوشبختی گناه نکردنه
رمز خوشبختی برای خدا زندگی کردنه حتی اگه بقیه نذارن
اینکه هر کاری میخوای انجام بدی به قصد قربت و از رو محبت انجام بدی
بندگی کن تا بندگی ات کنند...
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
پیامبر(ص) میفرمایند:
"هر کس در کتابی یا نوشته ای بر من صلوات بفرستد ( یعنی صلوات را بنویسد ) تا نام من در آن کتاب هست ملائکه برای او از درگاه حق طلب آمرزش می کنند."
اللهُم صّل علی محمّد و آل محمّد و عجل فرجهم
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
حضرت آیت الله بهجت(ره) می فرمایند: تا رابطه ما با ولیّ امر، امام زمان (عج) قوی نشود، کار ما درست نخواهد شد.و قوّت رابطه ما با ولیّ امر (عج) هم در اصلاح نفس است.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
آدرس وبلاگ قبلیم که البته بخش عمده اش حذف شده:
http://god-mylove-me.blogfa.com/

آخرین مطالب

  • ۲۶ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۱:۵۹ سلام

مرد قدرتمند من10

دوشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۲، ۰۳:۲۱ ب.ظ

ادامه...

۴۶. با او دعوا و مشاجره نکنید.

اصلا بحث کردن با آقایون و اعصاب اونا را خورد کردن هیــــــــــــچ ثمره ی مثبتی نداره که فقط و فقط آتیش پاشیدن و دور شدنتون از همدیگه ثمره اش هست، الکی میگن دعوا نمک زندگیه. کلاه سرمون گذاشتنپ!!


۴۷.
با او مودب و مهربان رفتار کنید.

خصوصاااااااا جلوی بقیه، خصوصااااااا جلوی خدا و امام زمان(ع)(یعنی همیشه و همه جا)

۴۸. برای هر موضوعی او را سرزنش نکنید.

اصلا هیچوقــــــــــــــت نباید یه مرد سرزنش شه، حتی حتی حتی اگه رفته باشه خرید و بنجول ترین چیز را خریده باشه، این مرد حتما نباید شوهرت باشه ها، برادرت، پسرت، پدرت و ...


۴۹.
وقتی کار اشتباهی می کند، به او نگویید: به تو گفتم اینطوری می شود!

این یکی از مصادیق سرزنشه!!

۵۰. بر سر پول با او دعوا نکنید، او خود نسبت به این موضوع احساس مسئولیت می کند.

آره وقتی یه مرد بهتون اجازه میده که برای یه خرید شما پول بدین به احتمال 90% دستش تنگه، اصلااااااا به روش نیارین و موقع حساب کردن ازونجا خارج بشین. کلا تا یه مرد هست زن نباید موقع حساب کردن دست ببره تو جیبش، اگه برد باید بده به مردش که با فروشنده حساب کنه و خودش از مغازه یا رستوران یا ... خارج شه...

ادامه دارد...
۹۲/۰۴/۳۱ موافقین ۳ مخالفین ۰
برای تـــ♡ـــو

نظرات  (۱۰)

۱۱ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۴۸ بانوی گمنام
سلام من فدات بشم بهشت جونمممممممممم
خیلی خوش اومدییییییی
من فدای تو بشم منزل جدید مبارک خیلی خوب کاری کردی اومدی بیان
دامنه اش ایرانی , بلاگفا چیه آخه برای اروپا و آمریکا بود :/
وای خیلی خوشحالم کردی
خیلیییییییییییییییییییییییییییییی
خیلی برام عزیزی دوست خوبم
اینقدر ذوق کردم که نگووووووووووووووووو
♥♥♥♥
راستیییییییی
آقا آقا با افتخار لینک شدی :))))))
کاش هم نفس طلبه هم میومد بلاگ :(
پاسخ:
سلام عزیییییییزم خدا نکنه دوست گلم
سلامت باشی بانوی گمنام مهربون
حالا دیگه بهمون محل هم نمیذارن؛ فکر کنم بلاگفا کلا تخته شده دیگه:/
عزیییییییییییییزم چقدر تو مهربونی آخه؟
دس شما درد نکنه لطف کردی؛ منم لینکت میکنم:))) با افتخاااااااااااار
آره واقعا؛ همشون کاش می اومدن
۱۳ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۳۱ نشانه گمنام
سلام و عرض ادب
بسیار عالی
خوشحالم با وب شما آشنا شدم
خیلی ارز مطالبتون استفاده کردم
عید بر شما مبارک
یا علی التماس دعای فرج
پاسخ:
سلام علیکم
شما لطف دارین
عید شمام مبارک
یاعلی

۱۵ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۲۴ بانوی گمنام
سلام بهشت جون میدونستی همنفس طلبه هم اومدن بلاگ ؟
http://hamnafasetalabe.blog.ir/
اینقدر خوشحال شدممممم
پاسخ:
سلام عزیزم
خوش خبر باشی سیده جونم
یه سیده بزرگوار که یه خبر خوش از یه سیده ی بزرگوار دیگه بیاره میشه نور علی نور
منم خیلییییییییییی خوشحال شدم
انشالله فرشته و من؛ او و ... بقیه هم بیان
۱۵ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۵۰ سیده طهورا آل طاها
سلام بر بهشت زود هنگام. می بینم که شما هم به سرنوشت من دچار شدید و نقل مکان نکرده اید .
منزل نو مبارک باشه عزیزم.
آدرس جدیدمن 
hamnafasetalabe.blog.ir
پاسخ:
وای سلااااااااام طهورا خانم
مشتاق دیدار سیده بانوی گرامی
آره بلاگفا مارو مجبور به مهاجرت کرد
سلامت باشید، منزل شما هم مبارک باشه؛ انشالله ازینجا بیرونمون نکنن
با افتخار خدمت میرسم
۱۵ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۵۶ نشانه گمنام
سلام و عرض ادب
پست جدید گذاشتم خوشحال میشم سر بزنین
یا علی التماس دعای فرج
پاسخ:
سلام
خدمت میرسم انشالله
یاعلی
۱۶ خرداد ۹۴ ، ۲۳:۰۹ نشانه گمنام
سلام و عرض ادب
دوست مومنه و مهربون شما با افتخار لینک شدین .
پست جدیدی درباره ی حجاب گذاشتم تونستین سر بزنین
یا علی التماس دعای فرج
پاسخ:
سلام خانوم مومنه
لطف کردی عزیز؛ منم شمارو با افتخار لینک می کنم
حتما خدمت میرسم
علی یارت
راستی ممنون که همیشه خبر می کنین؛ واقعا لطف بزرگیه
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۲۶ ... یک بسیجی ...
سپاسگزارم
پاسخ:
خواهش میکنم
بابت چی؟
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۰۶ بانوی گمنام
این دوست خوب ما , این مهربون کی میخواد به روز بشهههههه :)
پاسخ:
اصلا دست و دلم به نوشتن نمیره:(
فکر کنم اشتباه کردم وب زدم
۲۰ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۳۰ فاطمه بانو
سلام بانو جان
وبلاگ زیبایی دارید
اینم آدرس وبلاگ بنده است: http://sharhevesal.blog.ir/
خوشحال میشم سری بزنید :)
پاسخ:
سلام بر فاطمه بانوی عزیزم
چشمات زیبا میبینه خانوم
حتما خدمت میرسمشکلک های یاهو
۳۰ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۰۹ سیدمحمدباقر سرافراز
مطالب بسیار درست و اساسی بود ولی همه موارد مشترکن بین زن ومرد

پاسخ:
ممنون
درسته

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">