♡بهشـــت زودهنـــگــام♡

♡بهشـــت زودهنـــگــام♡

بسم الله الرحمن الرحیم

وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ بِأَبصـرِهِم
لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ
و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعَـلَمین
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
رمز خوشبختی اینه که یقین پیدا کنی خدا و آقات(عج) شاهد کاراتن...
رمز خوشبختی گناه نکردنه
رمز خوشبختی برای خدا زندگی کردنه حتی اگه بقیه نذارن
اینکه هر کاری میخوای انجام بدی به قصد قربت و از رو محبت انجام بدی
بندگی کن تا بندگی ات کنند...
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
پیامبر(ص) میفرمایند:
"هر کس در کتابی یا نوشته ای بر من صلوات بفرستد ( یعنی صلوات را بنویسد ) تا نام من در آن کتاب هست ملائکه برای او از درگاه حق طلب آمرزش می کنند."
اللهُم صّل علی محمّد و آل محمّد و عجل فرجهم
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
حضرت آیت الله بهجت(ره) می فرمایند: تا رابطه ما با ولیّ امر، امام زمان (عج) قوی نشود، کار ما درست نخواهد شد.و قوّت رابطه ما با ولیّ امر (عج) هم در اصلاح نفس است.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
آدرس وبلاگ قبلیم که البته بخش عمده اش حذف شده:
http://god-mylove-me.blogfa.com/

آخرین مطالب

  • ۲۶ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۱:۵۹ سلام

سلام

پنجشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۱:۵۹ ق.ظ

سلام رفقای عزیزم نمیدونم کسی اینجا را میخونه یا نه نظراتتونا خوندم فدای مهربونی تک تکتون

خیلی اتفاقا برام افتاده خیلی حرفا دارم

همینقدر بگم الان خدا بهم یه دختر داده که یک و نیم سالشه اسمشم بهار

این شبا دعام کنید لایق باشم دعاگوتونم

۹۸/۰۲/۲۶ موافقین ۲ مخالفین ۰
برای تـــ♡ـــو

نظرات  (۳)

۲۶ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۴:۵۴ رفاقت به سبک شهید
وای خدا قلبم وای وای وای وای تو ا ومدی عزیز 
خواب نمیبینم ؟
دختر کجا بودی نگفتی از نگرانی میمیرم 
میدونی نشستم بلند بلند گریه میکنم وقتی پستت رو دیدم 
من فدای خودت و دخترت بشم اخه
فقط بدون از دلتنگی مارو کشتی تو :(((((
خوش اومدی عزیز دل 
صفا آوردی 
قربون قدمت 
اخ فدات بشم که چقدر دلتنگت بودم اخه چقدرررر
پاسخ:
عزییییییزم قربونت برم من😙😙 باورت میشه دیگه انقد گرفتارم یادم رفته بود وبلاگ داشتم
بخدا من خیلی شرمندم رفقای گلمو اذیت کردم واقعا از ته دل شرمندم و خجالت زده
خدا حفظت کنه مهربون😙😙😙😍😍😍
۲۶ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۴:۵۶ رفاقت به سبک شهید
دوباره اومدم بگم یعنی من خواب نمیبینم واقعا اومدی :(((( 

پاسخ:
عزیزم😄😄😙😙
۲۷ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۰:۱۰ رفاقت به سبک شهید
بیا بنویس 
بیا فقط اگه بدونی چقدر دلتنگ و نگرانت بودم اگه بدونی دارم پرواز میکنم 
ای خدا فقط چندبار اومدم این پستت رو خوندم 😍😍😍😍
پاسخ:
عزیزم منم همینطور خیلیییی
چشم وقت کردم حتما مینویسم
ای جان😙😙😙😙

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">