♡بهشـــت زودهنـــگــام♡

♡بهشـــت زودهنـــگــام♡

بسم الله الرحمن الرحیم

وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ بِأَبصـرِهِم
لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ
و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعَـلَمین
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
رمز خوشبختی اینه که یقین پیدا کنی خدا و آقات(عج) شاهد کاراتن...
رمز خوشبختی گناه نکردنه
رمز خوشبختی برای خدا زندگی کردنه حتی اگه بقیه نذارن
اینکه هر کاری میخوای انجام بدی به قصد قربت و از رو محبت انجام بدی
بندگی کن تا بندگی ات کنند...
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
پیامبر(ص) میفرمایند:
"هر کس در کتابی یا نوشته ای بر من صلوات بفرستد ( یعنی صلوات را بنویسد ) تا نام من در آن کتاب هست ملائکه برای او از درگاه حق طلب آمرزش می کنند."
اللهُم صّل علی محمّد و آل محمّد و عجل فرجهم
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
حضرت آیت الله بهجت(ره) می فرمایند: تا رابطه ما با ولیّ امر، امام زمان (عج) قوی نشود، کار ما درست نخواهد شد.و قوّت رابطه ما با ولیّ امر (عج) هم در اصلاح نفس است.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
آدرس وبلاگ قبلیم که البته بخش عمده اش حذف شده:
http://god-mylove-me.blogfa.com/

آخرین مطالب

  • ۲۶ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۱:۵۹ سلام

یک بوته ی سبز...

دوشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۳۳ ق.ظ

به نام خدا

دوستای گلم سلام مهربونا

خواهش میکنم با خوندن این پست ناراحت نشین...

دیشب سالگرد ازدواجمون بود... دقیقا یک سال پیش تو یه بوته ی شاد آزمایش بودم و الان به ظاهر غمگین...

دیشب به همسرم گفتم دنیا چقدر زود انواع روشو نشونمون داد... البته اینا هنوز اول ماجرا و امتحانای ساده است... فقط از خدا و اهل بیتش مدد میخوام

دیشب نوبت سونو داشتم، اولین بارم بود تو بارداری می رفتم سونو، دکتر یکم راجع به حالاتم پرسید و گفت: ضربان قلب بچه ات ضعیفه امشب حتما برو پیش دکترت

داشتم تو مانیتور دست و پاهای کوچولوشو می دیدم گفتم: اشکال نداره همون صدای ضعیفو بذارین بشنوم؛ گفت: نمیشه خانم پاشو اگه میشد خودم میذاشتم

جوابو گرفتیم و نخوندم و اصلا نگاش نکردم؛ فقط به عکسش(که پشت جواب منگنه شده بود) نگاه میکردم و نگرانش بودم؛ قرار شد که رسیدیم خونه به دکترم زنگ بزنم و ببینیم اگه لازمه بریم پیشش

من که گریه ی امونمو بریده بود و همسرم داشت حرف میزد؛ رفته بودم یه آب به صورتم بزنم که دیدم همسرم داره میگه:

خانم دکتر نوشته اثری از heart beat در پل جنینی دیده نمی شود

گفتم یاحسین؛ نمی دونستم چطور خودمو رسوندم به همسرم و به زور جواب سونو را ازش گرفتم

اصلا باورم نمیشد، همینطور به جواب آزمایش نگاه می کردم و وقتی تلفن همسرم تمام شد و چشمای اشکیشو دیدم گفتم: اheart beat نداره یعنی ضربان قلب نداره یعنی تمام شد؟

هیچی نمیگفت: فقط گفت آماده شو بریم مطب

رفتیم اونجا همش امید داشتم بگه هنوز میشه یه کاری واسش کرد، ولی خانم دکتر گفت:  ببین دخترم وقتی دکتر تو جواب سونو نوشته یافته های فوق مطرح کننده I.U.F.D می باشد، یعنی بچه ات قلب داشته، زنده بوده ولی به هر علتی تمام کرده

بغض و اشک دیگه نمیذاشت هیچی بپرسم؛ همسرم پرسید ولی هیچ علامتی از درد و خونریزی و ... نداره چیکار باید کرد؟

گفت باید بستری شه و با دارو بچه را سقط کنیم...

فردا ظهر میرم برای سقط......

من الان تو یک بوته ی آزمایش قرار دارم و خدا را بابت هرچی برام رقم بزنه شاکرم و راضیم به رضاش...

از وقتی همسرم بهم گفت: گریه نکن و صبور باش، بچه ی من و تو عزیز تر از شش ماهه ی آقامون نبود...

دیگه سکوت کردم و شکر...

عزیزقلبم منتظرم باش تا منم هر وقت خدا خواست بیام پیشت...

فردا ظهر رمز اینجارو به همسرم میدم؛ اگه احیانا یه درصد اتفاقی واسم افتاد بهتون خبر میده

حلالم کنین

برای صبورتر شدنم دعا کنین...


۹۴/۰۶/۱۶ موافقین ۷ مخالفین ۰
برای تـــ♡ـــو

نظرات  (۳۴)

عزیزکم
امیدوارم صبور باشی توی این امتحان و خواست خدا
کوچولوی نازت عجله داشته برای رفتن پیش خدا
ان شاالله که همه چی به خوبی پیش بره و به زودی بیای خبر سلامتی تو بدی عزیزم
خدا پشت و پناهت باشه خواهرم
پاسخ:
خدانکنه لحظه ای زبونم به ناشکری باز شه...
آره... الهی بگردم....:((((
ممنون دلای مهربون و نازنین
۱۶ شهریور ۹۴ ، ۱۱:۴۱ عــ ـاکـ ـف ...
. . . . . . . . . . . . . . . . . . !
لابد خیرت  توی همین اتفاق بوده !
عیبی نداره ....
برو در پناه امام حسین ....
یا حق
پاسخ:
قطعا....
پناه آقا آرامشمه فقط...
۱۶ شهریور ۹۴ ، ۱۱:۴۳ مهدی ابوفاطمه
الحمد لله رب العالمین بتمام النعمه یعنی به ولایت امیر مومنان علیه السلام
منم خانمم یک پسر کوچولوی نازو تو شش ماهگی سقط کرد البته خیلی سخت بود و هنوز هم سخته برامون
اما تو روایت داریم که بچه های مومنین که سقط میشن میان و از پدر و مادرشون شفاعت می کنن پس اگه جنسیتش مشخص بود براش اسم انتخاب کنید اگه نبود یک اسم خوشگل و ناز براش بذارین تا همیشه به یادش باشین و بدونید که یک کوچولوی معصوم الان براتون تو اون دنیا تو بهشت جا فراهم میکنه
بهرحال امروز تو این وبگردی این مطلب منو خیلی ناراحت کرده به شما و همسرتون تسلیت میگم
اگه موقعیت مناسب شد نظرتون رو در مورد تبادل لینک برام بذارید
ممنون
پاسخ:
وقتی بچه بزرگتر شه قطعا تحملش سختتر میشه؛ مخصوصا وقتی دردای جسمی به آدم هجوم میارن و آغوشت از فرزندت خالیه....
پسر بود... اسمش را گذاشته بودیم امیرعلی.... همیشه به یادشم و هنوزم باهاش حرف میزنم....
ببخشین ناراحتتون کردم
ممنون از شما
لینکتون می کنم
سلام عزیزم
واقعا برات ناراحت شدم خانمی. خدا خودش کمکت کنه. ولی نگران نباش توکلت به خدا باشه. میدونم خیلی سخته ولی ان مع العسر یسرا ...
با این اتفاق یاد حدیثی از امام علی علیه السلام افتادم.

برات دعا میکنم بهترین ها برات اتفاق بیفته و سالم و سلامت به خونه برگردی و از خودت خبر بدی دوست خوبم. منتظرت هستم. یاعلی
پاسخ:
سلام فاطمه جان
توکل بخدا که همیشه بهترین را برای ما میخواد...
ممنون از دعاهای خوبت عزیزم؛ انشالله بهترش در حق خودت مستجاب شه
آخی الهی بمیرم... آخه چرا اینجوری شد خواهر؟ :(
چیزی خوردی؟ کاری کردی؟ باری بلند کردی؟ :(

چقد پستت ناراحتی و غم به دلم ریخت...
:(
پاسخ:
خدا نکنه برف دونه جان
نمی دونم گفتن 20 روز دیگه بیاین جوابشو بگیرین
نه اتفاقا خیلی مراعات خوراکی و کارای خونه و وسایل سنگین را می کردم...
ببخشم عزیزم....
خواست خدا بوده
۱۶ شهریور ۹۴ ، ۱۵:۱۴ بانوی گمنام
سلااااااااااام بهشت جونم
چقدر تو پاکی چقدر صبوری !!! چقدر با ایمانییییی ...
ببخش چی بگم اخه .. همون جمله همسر بزرگوارتون دیگه همه چیز رو کاملتر کرد
خدا خیلی مهربون خیلیییییییی اینقدر که اول هر سوره و هر روز برای چند بار و برای هر کاری میگیم بسم الله الرحمن الرحیم
هر روز داره میگه بنده های من , من خیلی مهربانم ولی همیشه ما با دل کوچیکمون خدا رو در نظر میگیریم ! خواست خدا بوده مطمئن باش ... حکمتی بوده , تو دست به دامان اهل بیت بودی مطمئن باش مطمئن باش خدا باهت کاری داره
مطمئن باش خدا یه کار مهم و خصوصی داره
فقط باید دل بدی و شاکر باشی !

پاسخ:
سلام عزیزم
پاکی و صبوری و با ایمانی صفات خودته خواهر خوبم؛ محبت داری بهم
آره حرفش آرام بخش بود... حق گفت...
حتما حتما خواست خدا بوده؛ اتفاقا بودن تو لحظه های سخت بیمارستان خیلی صیقلم داد...
الحمدلله یکی از اذکاری بود که تو طوفان دلم آرومم میکرد..
سلام عزیزم ..
برات طلب صبر میکنم ازخدا...

ان شا الله که مشکلی برات پیدا نمیشه  صبور باش و به حضرت زهرا و محسن  که تو راه داشت توسل پیدا کن... 

نگران نباش ...
پاسخ:
سلام عارفه بانوی عزیز
ممنون بانو، زیباترین لطفه
انشالله؛ دعام کن...
امید به خدا
سلام
چی میتونم بگم آخه الان؟
خیلی دلم گرفت.و خیلی غبطه میخورم به حال الانت و تسلیم بودنت.
فقط میتونم برات دعا کنم همین.
پاسخ:
سلام رعنا جان
دلت نگیره تازه عروس گل؛ خواست خدا بوده
انشالله هیچوقت نچشی عزیزم
انشالله فرزندانی سالم و صالح خدا بهت بده...
بهشت عزیزم
نمی دونم چی بگم ...
اصلا حجم چنین غمی قابل تصور نیست که بتونم چیزی بگم که تسلی ات باشه. فقط برات دعا میکنم که زود آرووم بگیری.
دعا میکنم بیای بگی که رفتم دوباره سونو و اینبار قلب بچه خوب میزد. بیای بگی سونوی قبلی اشتباه کرده بود. 
منی که قلب بچه ام خیلی دیر تشکیل شد مردم و زنده شدم و حالت رو خیلی خوب می فهمم. که حتی همین طفل کوچیک چقدر میتونه ندیده عزیز باشه. 
دعا میکنم خدا دامنت رو به زودی سبز سبز کنه که بیای بگی که ان شاء الله به زودی باردار شدی. شاید خیریتی بوده و ما از حکمت خدا چیزی نمی دونیم. 

پاسخ:
ممنون ازت محبوب جان
از ته دل برات دعا میکنم که هرگز چنین لحظاتی را درک کنی و نچشی؛ انشالله کوچولوی نازت سالم و سلامت به آغوشت برسه...
متاسفانه چندبار رفتم سونو و هربار همین جمله را گفتن: قلب بچه از کار افتاده...
واقعا ندیده عزیز بود؛ دیدمش بدتر شدم....
ممنون از دعات... انشالله خدا این لطفو بهم بکنه
حتما خیریتی توش بوده و راضیم به رضاش...
۱۷ شهریور ۹۴ ، ۱۴:۰۸ کنیز حضرت زهرا
سلام خواهر عزیز
برای سلامتی و آرامش دل بزرگ شما حدیث کسا میخونم بانو!
می ایستد دم در بهشت منتظرتان ان شا الله !
پاسخ:
سلام عزیزم
ممنون از بزرگواری و محبت شما
انشالله خدا براتون جبران کنه عزیز
انشالله...
۱۷ شهریور ۹۴ ، ۱۷:۳۵ سیده طهورا آل طاها
باورم نمی شه ... بخدا باورم نمی شه . دلم داره می ترکه عزیزم. من هیچی برای گفتن ندارم . از اینکه اینقدر عاجز و ناتوانم و جمله ای ندارم تا اندکی از دردت رو کم کنه متاسفم . 
فقط می تونم بگم راضی باش به رضایت خدا. خاطرت جمع باشد کوچولوی تو جاش امن و خوبه . اون تحت تربیت و سرپرستی حضرت زهراست . بر در ورودی بهشت آنقدر منتظر شما می ماند تا شما را ببیند. خیالت راحت باشد 

پاسخ:
عزیزم ببخشید ناراحتتون کردم؛ دور از جون این چه حرفیه؛ اینکه میگین دلم داره می ترکه را شبی که دکتر بهم گفت بچه ات ایست قلبی کرده؛ درک کردم و به این حال رسیدم...
شما بزرگوارین؛ حضورتون آرام بخش و تسکینه...
راضیم به رضای خودش و تسلیم به دستورش... الهی دورش بگردم خیلی دلم براش تنگ شده بخدا... خدا خیلی دوستش داشته... الهی بگردم انشالله هروقت خدا صلاح دونست به ملاقاتش برم:((((
۱۷ شهریور ۹۴ ، ۲۳:۰۷ همسر سید علی ...
سلااااااااااااااااام بانو 
می فهممت ... با تو وجودم می فهممت ... تک تک لحظاتت رو ... تک تک احساساتت رو ... منم نی نیم رو تو دو ماه و نیمگی از دست دادم اونم اولش قلب داشت ولی بعدش به علت نامعلومی ایست قلبی کرد و مرد ... 
فقط یه چیزی رو مطمین باش خدا با تو ... مطمین باش ...
راستی می دونستی بر اساس روایت امام صادق بهشت بر شما واجب شده ... غصه نخور مامان بهشتی ...
پاسخ:
سلام بانوی مهربان
چقدرررررررررررر آرام بخشه وقتی یکی لحظاتت را می فهمه... باور کنین خیلی خیلی تو این لحظات سخت به یادتون می افتادم و دعاتون می کردم..
قطعا خدا صلاحمو می خواسته که این اتفاق افتاده... امیدم به خودشه
انشالله لایق این روایت حضرتش باشم...
۱۷ شهریور ۹۴ ، ۲۳:۰۸ همسر سید علی ...
خیلی ناراحت شدم ...
قلبم آتیش گرفت ...
پاسخ:
کسایی که تجربه های مشابه دارن خیلی بیشتر درک می کنن
بخدا خیلی تو بیمارستان و وقتی جنین را دیدم یادتون بودم...
انشالله به حق این ماه عزیز به زودی زودی دامنتون سبز به فرزندی سالم و صالح بشه.... انشالله...
یا حسین... 
پاسخ:
نامی که تو بیمارستان و موقع درد به دادم می رسید...

آه!

 

عیبی نداره

 

باور کن عیبی نداره

 

کاش شوهرت هم بخونه

 

چندین نفر از همکارام بار اول سقط کردن

 

نترس

 

نترسید

 

جوونید

 

می دونم بدجور غصه داره

ولی

همون بوته ی آزمایش مریم

ان شاءالله خیره

پاسخ:
اولش غمش سنگین بود؛ ولی واقعا خدا صبرش را میده
حتما خیره
امید به خدا و فضلش...
منتظرتم خواهر
پاسخ:
ممنون از بودنت
سلام
برای این اتفاقی که افتاده، واقعا متاسفم. خیلیییی سخته. اما ان شاءالله که خداوند بهتون صبر بده و یک بچه سالم و صالح به شما عطا کنه.
من تازه با وبلاگتون آشنا شدم.
راستش من دوران عقدم رو سپری میکنم و از خدا خواستم که کمکم کنه تا اون طوری زندگی کنم که خودش گفته. و به قول یکی از اساتیدمون، " بیایم کاری که نسل گذشته ی زنان با مردانشون کردن رو ما تکرار نکنیم، بیایم جایگاه مرد رو در زندگی بهش برگردونیم"  والبته این کار بسیاااااااااااااااار  سختیه.
امید دارم با توکل بخدا و یاری ائمه و تجربه دوستان، همسر خوب و خدا پسندی برای شوهرم باشم.
پاسخ:
سلام
انشالله...
امیدوارم که بتونیم قول استادتون را جامه ی عمل بپوشونیم
انشالله هممون...
راستی با افتخار شما رو اد می کنم، خوشحال میشم به وبلاگم سر بزنید.
پاسخ:
خدمت میرسم
شرمنده مثل  اینکه بلاگفا نمیذاره بلاگ رو اد کنم.
پاسخ:
اشکال نداره؛ ممنون از محبتتون
۲۰ شهریور ۹۴ ، ۱۶:۳۸ صحبتِ جانانه
خدا کاری رو بی حکمت انجام نمی ده
دل قوی دار خواهرجان که بنیاد بقا محکم از اوست
ان شاءالله وقت داری برای به دنیا آوردن نی نی های خوب و سالم و صالح
غصه نخوری یه وقت خواهر خوب ما:)
پاسخ:
راضیم به رضاش و تسلیم در برابر خواسته اش...
انشالله...
غصه نه فقط گاهی دلتنگ ....
عزیزکم
نگرانت بودیم
ممنون که از خودت خبر دادی
ان شاالله زود حالت بهتر بشه گلم
حال جسمی و روحی ت هردو
حضرت مادر(س) یار و یاور این روزهات
پاسخ:
خواهش میکنم دلا جان
ممنون از بودنت دوست گلم
ممنون از محبتت
انشالله
۲۱ شهریور ۹۴ ، ۲۳:۳۲ یار شیخ عبدالزهرا(یار طلبگی و هزار و یک...)
سلام
عزیزم...
خیلی برای این قضیه ناراحت شدم...
نمیدونم چی باید بگم..
ان شاءالله خدا اجر صبوریتو مضاعف کنه و اولاد سالم و صالح و عاقبت بخیر نصیبت کنه...
دم در بهشت منتظرته...
پاسخ:
سلام عزیزم
انشالله؛ به دعای خیر شما
بمیرم براش:((
۲۲ شهریور ۹۴ ، ۱۱:۰۳ نازنین-زهرا ...
الخیر فی ما وقع...
پاسخ:
الهی رضاً برضائک
ان شاءالله تن تون سالم باشه.. توکل به خدا بالاخره بچه دار هم میشید

+ روایت زیاد داریم که بچه کوچیک که به تکلیف نرسیده و نوزاد و بچه ای که در رحم مادرش فوت می کنه اون دنیا از پدر و مادرش شفاعت میکنه. البته شرطش مشخصه که نباید این بچه به عمد سقط شده باشه یا ... که در این صورت خلافش میشه یعنی اون بچه اون دنیا یخه مامان باباشو میگیره!
پاسخ:
ممنون انشالله شما هم
امید به خدا انشالله
اتفاقا وقتی حالم تو بیمارستان بد بود به همه ی مادرایی فکر میکردم که چطوری پاره ی وجودشونو به عمد سقط می کنن و زندگی را ازش میگیرن؟

سلام بهشت جانم.تسلیت میگم خواهر خوبم.

قلبم فشرده شد وقتی خوندم چی شده.

منم بار اول پارسال حدود ده یازده هفته بودم که سقط شد نینی من.

روزای سختی بود .به هیچکس نگفته بودم باردارم و فقط همسرم کنارم بود.

بعدش کورتاژشدم و مشکلاتی پیش اومد که گفتن ممکنه دیگه باردار نشم.اوضاع خوب نبود ولی خدا خواست و ماه دوم اقدامم دوباره باردارشدم.خدا می دونه که الان میفهمم چه حکمتی داشت اون سقطم.خدا خودش بهترین هارو برا ادم رقم میزنه.

بازم تسلیت میکم.اگه مشکلی داشتی عزیز دلم بدون تعارف بگو در خدمتت باشم.انشالله به زودی دوباره دلت مهمون نی نی بشه.خدا خودش صبرت رو زیاد کنه بهشت جان.

پاسخ:
سلام پرنسس جان؛ ممنونم عزیزم
کسی که خودش چشیده بهتر حال آدمو می فهمه....
الهی که اینبار نی نی نازت به سلامتی و راحتی به آغوشت برسه؛ همچنین تن خودت و همسرت هم سالم باشه و دل هرسه شاد شاد...
قطعا هر اتفاقی بیافته خیر ما در همون اتفاقه...
ممنونم عزیزم؛ چشم دست گلت درد نکنه؛ ممنون از محبتت؛ انشالله به دعای شما دوستای خوبم؛ انشالله...
سلام
میتونم رمزو داشته باشم
www.shirin22.blogfa.com
سلام عزیزم
چه آزمایشی میشه رمز بدید منم بخونم؟؟؟؟؟
پاسخ:
سلام
بله میارم
خیلی ناراحت شدم 
ان شاءالله که همیشه خودت صحیح و سالم باشی بهشت بانو 
اینا فقط امتحان خداست و جز صبوری کار دیگه ای نمیشه کرد 
ان شاءالله بچه بعدیتون صحیح و سالم باشه 
دیگه نمیدونم چی بگم فقط امید در این مواقع چیز خوبیه ..شما که خودت میدونی و قبول داری که خواست و میل خدا بوده 

التماس دعای فرج 
پاسخ:
انشالله؛ همچنین شما
دقیقا اینا همش امتحان صبره و جوابش هم فقط صبر و شکره
انشالله به دعای خیر شما
امید همیشه دلیل زندگیه... بله قطعا
فدای شما خانوم
هزار برابر روزی خودتون اینهمه دعای قشنگ
چون اجازه نداشتم نخوندم پستارو، اجازه هست؟
پاسخ:
قربان شما
ممنون از محبت شما؛ انشالله مستجاب در حقتون...
اختیار دارین اجازه مام دست شما
سلام عزیزم
آدرست رو گم کرده بودم،اتفاقی پیدات کردم
وااای عزیزم، چقدر بهت سخت گذشت ولی الحمدلله با ایمانی که داشتی از پسش براومدی
خداروشکر که همسرت مراقبته و همراهته
ان شاءالله پست های بعدیت همیشه پر از شادی باشه
خوشحال میشم رمز وبلاگت رو داشته باشم
پاسخ:
سلام کیمیا خانم
متاسفانه من به جا نمیارم شرمنده؛ میشه معرفی کنین؟
ایمانی که نبود ولی لطف خدا شامل حال بنده ی ضعیفش شد و صبر داد بهم...
آره شکر خدا
انشالله؛ اینم به ظاهر غمگینه ولی در واقع چون خواست خدا بوده چیزی جز شادی نیست
میارم براتون
سلام بر شما 
میتونم رمز رو داشته باشم
پاسخ:
سلام
شما خانمین یا آقا؟
ببخشید
۰۱ مهر ۹۴ ، ۲۲:۱۱ نشانه گمنام
سلام بهست جوونم وای که این مدت که نبودم چه اتفاقا که نیوفتاده الهی دورت بگردم
خدا بهتون صب بده میدونم که خیلی لحظات سختی رو پست سر گذاشتی میدونی خدا می خواد صبرتون امتحان کنه این آزمایشی هست برا همه بنده ها خدا
تو اقوام هم از این موارد زیاد به چشم خورده
فقط توکلت به خدا باشه همین
ان شالله این کوچولوی نازتون همیشه اون دنیا دعا گوتون هست مطمئن باشین
براتون آروز ی سلامتی دارم
راستی مهربونم اگر لایق باشیم پست رمزدارتون رو رمزشو به ما بگین ممنون میشم
فدات شم ان شالله هر چه زودتر بهبودی کامل حاصل بشه
یا علی التماس دعای فرج
پاسخ:
سلام عزیزم
خدانکنه زنده باشی عزیزم
خدا انشالله آخرت خوبی بده؛ بله همش آزمایشه
توکل به خدا
انشالله
سلامت و برقرار باشی دوست گلم
میارم برات عزیز
بهترم الحمدلله
یاعلی
۰۲ مهر ۹۴ ، ۱۲:۰۷ طلبه آینده
سلام بانو جان
خواهرهستم
 بیاین وبلاگم متوجه میشید
پاسخ:
سلام
اومدم متوجه نشدم
الان براتون رمز میارم
۰۶ مهر ۹۴ ، ۱۷:۲۳ همسر سید علی ...
سلام بانوی بهشتی جان 
ان شالله که الان بهتر شده باشی عزیزم ... هم از نظر روحی و هم از نظر جسمی ... خیلی دلم می خواست رمز پست رو بهم بدی ولی دیدم اصلا اعصابم نمی کشه برای اینکه اون روزها دوباره برام تداعی بشه ... 
ان شالله همیشه همیشه همیشه پر قوت و شاد و سر زنده باشی ...
توکل بر خدا ...
بدون تو الان تو بغل خدایی ... شک نکن ... مثل من :)

پاسخ:
سلام بانو جان خوبین؟
آره به دعای خیر شما دوستای خوبم از هردو نظر بهترم
حتی خودمم دلم نمیخواد باز برم بخونمش...
قربان شما؛ انشالله انشالله شمام همچنین...
آخ ازین جمله ی آخر :) ... انشالله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">