♡بهشـــت زودهنـــگــام♡

♡بهشـــت زودهنـــگــام♡

بسم الله الرحمن الرحیم

وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ بِأَبصـرِهِم
لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ
و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعَـلَمین
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
رمز خوشبختی اینه که یقین پیدا کنی خدا و آقات(عج) شاهد کاراتن...
رمز خوشبختی گناه نکردنه
رمز خوشبختی برای خدا زندگی کردنه حتی اگه بقیه نذارن
اینکه هر کاری میخوای انجام بدی به قصد قربت و از رو محبت انجام بدی
بندگی کن تا بندگی ات کنند...
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
پیامبر(ص) میفرمایند:
"هر کس در کتابی یا نوشته ای بر من صلوات بفرستد ( یعنی صلوات را بنویسد ) تا نام من در آن کتاب هست ملائکه برای او از درگاه حق طلب آمرزش می کنند."
اللهُم صّل علی محمّد و آل محمّد و عجل فرجهم
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
حضرت آیت الله بهجت(ره) می فرمایند: تا رابطه ما با ولیّ امر، امام زمان (عج) قوی نشود، کار ما درست نخواهد شد.و قوّت رابطه ما با ولیّ امر (عج) هم در اصلاح نفس است.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
آدرس وبلاگ قبلیم که البته بخش عمده اش حذف شده:
http://god-mylove-me.blogfa.com/

آخرین مطالب

  • ۲۶ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۱:۵۹ سلام

چند کلام درددل

سه شنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۴، ۰۶:۲۳ ب.ظ
به نام خدا

کوچولوی من! می ترسم از آینده ای که من یا کارام باعث خرابیش بشه...
صبح ها دستمو میذارم رو جایی که هنوز نمی دونی کجاست و واست؛ واسه دوتایی مون با امام زمانمون تجدید پیمان میکنم...
حتی همون شبایی که دیر خوابیدم یا خوابم نبرده
نباید تجدید پیمان از دست بره... باید از همین الان هدفمند بار بیای؛ من از خودشون خواستم که بشن هدفت...
آدم به هدف زنده است و چه هدفی بالاتر از برای خدا و خاندان عصمت شدن؟

از وقتی آبریزان جون از کربلا برگشت و گفت انشالله تو همین شرایط قسمتت شه بری خیلی دلم هوایی شده....
اینو از کامنتاش پیدا کردم و دلمو هوایی تر کرده... "کلیک"
خدایا کمکم کن...


اشتیاقی که به دیدار تو دارد دل من ، دل من داند و من دانم و تنها دل من...
۹۴/۰۶/۱۰ موافقین ۳ مخالفین ۰
برای تـــ♡ـــو

نظرات  (۷)

۱۰ شهریور ۹۴ ، ۱۹:۱۷ عــ ـاکـ ـف ...
الان ده دقیقه ست این صفحه بازه و من نمی دونم چی بنویسم !!!!
:((
ببخش !
حالت رو به هم ریختم !
:/
+جای من هم اون لینک رو حسابی نگاه کن !!!!
من
بغض مجالم نمی دهد تا ببینم .....!!!!
اما می دانم
که زیر گنبد
الان تقریبا شلوغ است !!!
از وقتی برگشتم ؛
ساعت هایم ؛
به وقت کر بلاء
می گذرند !!!!!
پاسخ:
عزیزم... این چه حرفیههههه؟
اتفاقا حالمو خوب کردی؛ این حال به هم ریختگی نیست خواهر خوبم
اگه این حال به هم ریختگیه انشالله همیشه ازین حال ها...
چشم
آبریزان خیلی دعام کن...
۱۰ شهریور ۹۴ ، ۲۰:۳۶ ܓ✿ بانوی بهار
ان شاالله قسمتتون بشه.خدا نصیب ماهم کنه
پاسخ:
انشالله
سلام مامان خانم
ان شاالله خداوند فرزند سالم و صالحی نصیبتان کند و به زودی زود سه نفری راهی کربلا بشید. توی این روزهای ناب برای ما هم خیلی دعا کنید
یاعلی
پاسخ:
سلام فاطمه جان
انشالله
محتاجم به دعا عزیزم
انشالله قسمت شما
۱۱ شهریور ۹۴ ، ۱۷:۳۴ بانوی گمنام
من چی بنویسم برای این پست زبان قاصره از گفتنش و فقط میتونم تو یه جمله خودمو خلاصه کنم..."آخ کربلا"!!!!!!!
پاسخ:
فدات بشم عزیزم
کربلا کربلا ... اللهم ارزقنا
۱۳ شهریور ۹۴ ، ۱۹:۴۷ نشانه گمنام
سلام بهشت جوونم انش ا اله روزی شما هم بشه کربلا با کوچولوتون
یا علی التماس دعای فرج
پاسخ:
سلام
کوچولوم ......
یاعلی
40 روز تا محرم آقا مونده!
یا حسین
یا صاحب الزمان
دستمو بگیرید مثه همیشه!
پاسخ:
یا حسین...
انشالله
۱۴ شهریور ۹۴ ، ۱۳:۰۴ بانوی عاشق :)
اللهم الرزقنا کربلا:(:(((
پاسخ:
الهی آمین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">