♡بهشـــت زودهنـــگــام♡

♡بهشـــت زودهنـــگــام♡

بسم الله الرحمن الرحیم

وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ بِأَبصـرِهِم
لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ
و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعَـلَمین
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
رمز خوشبختی اینه که یقین پیدا کنی خدا و آقات(عج) شاهد کاراتن...
رمز خوشبختی گناه نکردنه
رمز خوشبختی برای خدا زندگی کردنه حتی اگه بقیه نذارن
اینکه هر کاری میخوای انجام بدی به قصد قربت و از رو محبت انجام بدی
بندگی کن تا بندگی ات کنند...
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
پیامبر(ص) میفرمایند:
"هر کس در کتابی یا نوشته ای بر من صلوات بفرستد ( یعنی صلوات را بنویسد ) تا نام من در آن کتاب هست ملائکه برای او از درگاه حق طلب آمرزش می کنند."
اللهُم صّل علی محمّد و آل محمّد و عجل فرجهم
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
حضرت آیت الله بهجت(ره) می فرمایند: تا رابطه ما با ولیّ امر، امام زمان (عج) قوی نشود، کار ما درست نخواهد شد.و قوّت رابطه ما با ولیّ امر (عج) هم در اصلاح نفس است.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
آدرس وبلاگ قبلیم که البته بخش عمده اش حذف شده:
http://god-mylove-me.blogfa.com/

آخرین مطالب

  • ۲۶ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۱:۵۹ سلام

یا اهل بیت النبوة

دوشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۴، ۰۵:۵۸ ب.ظ

به نام خدا

سلام

مادر که شوی؛ همین نصفه نیمه حتی؛ با همه ی مرارت های جسمی اش عنایات خدا را یک طور دیگر لمس میکنی؛ هربار که لمس میکنم از ته دل دعا میکنم خدایا ازین لمس کردن ها به همه ی آرزومندها عنایت کن...

عنایت که می بینی دلت میخواهد مواظب تر باشی؛ وضو گرفتم و ایستادم پای گاز؟ وضو گرفتم و نشستم سر سفره؟

چشمم مدخل روحم هست، روحی که بیش از جسم با این جنین سر و کار دارد... امروز چشمم در امان از حرام بود؟

گوش... قلب... زبان...

خیلی مسئولیت سنگینی است...

هر روز بعد از نمازم به عجزم محضر خدا و اهل بیتش اعتراف میکنم و سلام می دهم به 14 معصوم و حضرت علمدار و حضرت علی اکبر و حضرت زینب و حضرت معصومه... و عاجزانه از همه خواهش میکنم که حواسشان به فرزند من بی حواس باشد...

وقتی به نام حضرت معصومه میرسم یک طوری انگار در دلم بانو میگوید: ناراحت نباش؛ خیالت راحت؛ به ما که رو زدی رویت را زمین نمی زنیم...

برایم دعا کنید که حالا که خدا مرا لایق مادر شدن دانسته؛ فرزندم هم لایق سربازی حضرت حجت بداند.... الهی آمیـــــــــــن



+منو ببخشید که نیستم؛ به قول یزدیا خوبُم نی زیاد بیام نت!!

+ وای باتجربه ها کمک؛ هر روز داره به لیست چیزایی که حالم ازشون به هم میخوره اضافه میشه: گوشت قرمز؛ ماهی؛ مرغ جدیدا اضافه شدن

دیروز به زور جناب همسر یک تکه ی 1CM*1CMگوشت خوردم و بنده خدا را از کرده اش پشیمون کردم!!!

مادر همسر پریروز از تهران اومدن و برای نی نی گولوی ما سوغاتی آوردن

شبیه همین 5 تیکه فقط رنگ سبز- آبی


۹۴/۰۶/۰۲ موافقین ۵ مخالفین ۰
برای تـــ♡ـــو

نظرات  (۷)

سلام مامان خانم
ان شاالله که فرزندانمون سردار امام زمانشون باشن.
وسایل نی نی هم مبارکه خانمی :))
با این ویار هم فعلا باید بسازی، طبیعیه نگران نباش. به زودی خوب میشه
پاسخ:
سلام فاطمه جان
انشالله انشالله فدای آقا بشن...
سلامت باشی
ویار که هیچی به این زودی ورمم کردم:(

بهشت جان برایم از ته دل پاکت دعاکن.خیلی خیلی محتاجم.

برای نی نی طفلکی ام  هم با این مادر سر به هوایش  دعا کن

پاسخ:
چشم پرنسس جان... دل ما که پاک نیست ولی دعات می کنم
عزیزم... چشم حتما
۰۲ شهریور ۹۴ ، ۲۳:۰۲ نازنین-زهرا ...
ای جانم ای جانم ای جانم
وای چه حس خوبی چه حس خوبی
خوش به حالتون
ان شا الله نی نی سالم باشه و خودتون هم اصلا اذیت نشید
چه حس خوبیه ادم مامان بشه بعدش یه نی نی داشته باشه 
ان شا الله بسپارید به خدای مهربون و اهل بیت :)
پاسخ:
ممنون عزیزم انشالله قسمت همه ی آرزومندا...
خودم طوری نیس اون سالم باشه...
انشالله
۰۴ شهریور ۹۴ ، ۱۷:۵۸ بانوی گمنام
سلااااااااااام دوست خوبمممممم عیدت مباااااااااااارک
میشه سر نماز برای من هم دعا کنی !
ان شالله بحق حضرت زهرا حاجت روا بشی فرزند شما یکی از سربازان امام زمان ان شالله
آقا در مورد اون تجربه من بی تجربه ام :)))
ای جان چه سوغاتی هایی :)) فداش بشه خاله ♥
خیلی عزیزی

پاسخ:
سلاااااااام عزییییییییزم عید شمام مبااااااارک ♥♥♥
حتما عزیزم باور کن واسه همتون دعا می کنم
انشالله انشالله بحق دعاهای شما....
انشالله در آینده ی نزدیک با تجربه میشی:))
خدا نکنههههههه
فدایی دارییییییییی♥♥
۰۶ شهریور ۹۴ ، ۱۷:۱۳ نشانه گمنام
سلا م بهشت جونم مامان کوچولوی مهربون
بابت تاخیر شرمنده
با تاخیر عیدتون مبارک
لباسای کوچولووی نازنیتون مبارک
ان شا الله امام زمانی میشه فدات شم
برا ما هم دعا کن مامانی مهربون
یا علی التماس دعای فرج
پاسخ:
سلام نشانه ی گل...
دشمنت شرمنده عزیزم
عید شمام مبارک دوست جون..
سلامت باشی
ان شالله انشالله...
چشم عزیزم لایق باشم حتما
یاعلی
سلام. مطالبتون را که می نویسید دوست دارم.زیبا ساده و روان اند. نوشته هاتون از دل بر می آید.حرفی که از دل بر آید بر دل نشیند.
حاجت روا باشید .التماس دعا
پاسخ:
سلام
شما لطف دارید به بنده بانوی طلبه ی عزیز...
سلامت باشید؛ خیر دنیا و آخرت نصیب شما بانوی مهربان...
محتاجم به دعا...
امروز یه حدیث از امام صادق (علیه السلام) دیدم: گفتم برا شمام بنویسم
"مَن اتَّقی مِنکُم و أصلَحَ فَهُو مِنّا أهل البیتِ." یعنی (هر یک از شما که پرهیزگار و اصلاح گر باشد، از ما اهل بیت است.)
امیدوارم خودتون و خانوادتون از اهل بیت باشین یا بشین ان شاالله!
پاسخ:
چه حدیث دلگرم کننده ای...
ان شالله
انشالله شما هم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">