♡بهشـــت زودهنـــگــام♡

♡بهشـــت زودهنـــگــام♡

بسم الله الرحمن الرحیم

وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ بِأَبصـرِهِم
لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ
و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعَـلَمین
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
رمز خوشبختی اینه که یقین پیدا کنی خدا و آقات(عج) شاهد کاراتن...
رمز خوشبختی گناه نکردنه
رمز خوشبختی برای خدا زندگی کردنه حتی اگه بقیه نذارن
اینکه هر کاری میخوای انجام بدی به قصد قربت و از رو محبت انجام بدی
بندگی کن تا بندگی ات کنند...
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
پیامبر(ص) میفرمایند:
"هر کس در کتابی یا نوشته ای بر من صلوات بفرستد ( یعنی صلوات را بنویسد ) تا نام من در آن کتاب هست ملائکه برای او از درگاه حق طلب آمرزش می کنند."
اللهُم صّل علی محمّد و آل محمّد و عجل فرجهم
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
حضرت آیت الله بهجت(ره) می فرمایند: تا رابطه ما با ولیّ امر، امام زمان (عج) قوی نشود، کار ما درست نخواهد شد.و قوّت رابطه ما با ولیّ امر (عج) هم در اصلاح نفس است.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
آدرس وبلاگ قبلیم که البته بخش عمده اش حذف شده:
http://god-mylove-me.blogfa.com/

آخرین مطالب

  • ۲۶ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۱:۵۹ سلام

پیوند به یک بند لطیف...

يكشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۰۵ ب.ظ

به نام خدای خوب و مهربونم...

سلام دوستای جونم...



تو شرح حال یکی از علمای بزرگوار؛ فکر کنم آیت الله بهاءالدینی یادم نیست دقیق؛ خوندم که ما بنده های معمولی باید روزی حداقل 1000 بار استغفار کنیم
1000 بار چیزی نیستا؛ بعد هر وعده نماز 334 بار که بگین میشه 1002تا
من به عینه و به شدت تاثیرش را تو زندگیم حس کردم
مثلا اگه دو روز بشه که 1000 بار استغفار نکنم کیفیت نمازام؛ رفتارم؛ حال خوب خلق و خوم ؛ کیفیت محبت بینمون میاد پایین...

انگار که استغفار یه بندیه که با ترکش خودمو تو دنیا غرق و رها میکنم...

آخه یکی مثل من پر از گناه های ریز و درشته و بی نهایت دارای ترک اولی است... پس استغفار واقعا مثل داروی شفای دلشه...

به خودم لازم دونستم که حالا که تاثیر لطیف استغفار را درک کردم به شما هم بگم که خودتونو به این بند سبز و لطیف و نورانی پیوند بزنین...


۹۴/۰۵/۱۱ موافقین ۶ مخالفین ۰
برای تـــ♡ـــو

نظرات  (۱۱)

۱۱ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۳۸ عــ ـاکـ ـف ...
با حالیم دیگه....!
هی استغفار می کنیم هی می زنیم زیرش!!!!
:/
حالا باز خوبه خدا جان قبول می کنه!
اگر نه ....!
پاسخ:
قربون کرم خدای مهربونمون...
آخه بعضی وقتا این میشه لقلقه ی زبون .
باید از این آفت مصونش کنیم
یعنی استغفار به همین سادگیاست؟
پاسخ:
نه البته به شرط عمل و مواظبت بر کارها
ولی همون لقلقه ی زبون هم به ز هیچی
به قول اصفهانیا کاچی بَه ز هیچی

۱۱ مرداد ۹۴ ، ۱۷:۲۱ فاطمه بانو
سلام دوست خوبم
نکته بسیار به جایی بود
ان شاالله که خدا توفیق بده بتونم استفاده کنم
یاعلی
پاسخ:
سلام فاطمه جان
انشالله توفیقش نصیب همه مون
یا علی
۱۱ مرداد ۹۴ ، ۱۸:۱۸ نشانه گمنام
سلام بهشت جونم ممنون از پست بسیار عالیتون
بله واقعا درسته استغفار خیلی تاثیر گذار هست
ممنونم که یاد آوری کردین
روزیتون شهادت مامان کوچولوی مهربون
یا علی التماس دعای فرج
پاسخ:
سلام نشانه ی عزیز
خواهش میکنم عزیزم؛ شما نیازی به یادآوری نداری رفیـــق;)
انشالله انشالله
یاعلی
۱۱ مرداد ۹۴ ، ۲۱:۳۷ بانوی گمنام
سلام چقدر خوب بووووود این پست حال زار من دواش همین ذکره ! باور کن
 ز هر چه غیر یار، استغفرالله
ز بود مستعار، استغفرالله
دمی کان بگذرد بی یاد رویش
از آن دم بی شمار استغفرالله
سرآمد عمر و یک ساعت ز غفلت
نگشتم هوشیار، استغفرالله
نکردم یک سجودی در همه عمر
که آید آن به کار استغفرالله
ز کردار بدم صدبار توبه
ز گفتارم هزار استغفرالله
شدم دور از دیار یار ای فیض
من مهجور زار استغفرالله


پاسخ:
سلام عزیزدلم
حال هممون دواش همینه باور کن...
چه شعری... دمت گرم
۱۳ مرداد ۹۴ ، ۱۴:۵۸ سیده طهورا آل طاها
سلام ممنون بابت توصیه تون
آیت الله بهاالدینی روی استغفار تاکید داشتند
همین طور استاد ما می فرمایند گفتن روزی 1001 استغفار نفوذ کلام می آورد
پاسخ:
سلام
وای اناری می فرمایین
من و توصیه؟ اونم به کی؟
شما استاد مایین
قربااااااااان شماااااا, ستاره بچینییییییین؛ بوس بووووس:))
آها آیت الله بهاالدینی بودن...
۱۵ مرداد ۹۴ ، ۱۰:۳۶ عــ ـاکـ ـف ...
کجااااایی آبجی؟!؟!
از وقتی مامان شدی معلوم نیست کجایی
:/
پاسخ:
باید کم بیام:(
آخه اینترنت و لپ تاپ برای سیستم اعصاب جنین مضره
شرمنده
۱۵ مرداد ۹۴ ، ۲۲:۳۶ عــ ـاکـ ـف ...
آخخخخی!
راست می گی من خاله ام باردار بود سمت این چیزا نمی رفت :/
بازم آخخخخی!
من نی نی خیییییلی دوست دارم
:))))))
به دنیا اومد بااااید عکسشو آپلود کنی بدی من ببینمااااا
:)
پاسخ:
این آخییییییی را به سبک جناب خان گفتی؟:))
انشالله خدا به زودی قسمتت کنه:D
حتما انشالله زنده بودم حتما عکسشو میذارم
۱۶ مرداد ۹۴ ، ۱۶:۱۰ نشانه گمنام
سلام مهربونم خوبی ؟؟
نی نی چطوله ؟؟
ان شاءالله احوال جفتتون رو به راه باشه
برا ما هم خیلی دعا کن دوست خوووبم شاید خدا حرف شما بیشتر قبول کنه الآن
تونستین به ما هم سر بزنین
یا علی التماس دعای فرج
پاسخ:
سلام عزیزم قربونت تو خوبی؟
نی نی دست بوسه
ممنون از دعات اونکه خوبه و داره رشدشو  میکنه فقط مارو به آسمون میرسونه  و برمیگردونه:))
حتما حتما دعات میکنم عزیزم
انشالله خدمت میرسم
یاعلی
سلام
ببخش دیر اومدم
خیلی توصیه ی خوبی بود
نمیدونستم انقدر تاثیر داره
ممنون.
پاسخ:
سلام
اختیار داری عزیزم
خوش اومدی
توصیه ی بزرگانه من که کمتر از کمترینم...
شدیدا موثره؛ من تاثیرش را به چشم دیدم
خواهش میکنم
استغفرالله ربی و اتوب الیه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">