♡بهشـــت زودهنـــگــام♡

♡بهشـــت زودهنـــگــام♡

بسم الله الرحمن الرحیم

وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ بِأَبصـرِهِم
لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ
و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعَـلَمین
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
رمز خوشبختی اینه که یقین پیدا کنی خدا و آقات(عج) شاهد کاراتن...
رمز خوشبختی گناه نکردنه
رمز خوشبختی برای خدا زندگی کردنه حتی اگه بقیه نذارن
اینکه هر کاری میخوای انجام بدی به قصد قربت و از رو محبت انجام بدی
بندگی کن تا بندگی ات کنند...
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
پیامبر(ص) میفرمایند:
"هر کس در کتابی یا نوشته ای بر من صلوات بفرستد ( یعنی صلوات را بنویسد ) تا نام من در آن کتاب هست ملائکه برای او از درگاه حق طلب آمرزش می کنند."
اللهُم صّل علی محمّد و آل محمّد و عجل فرجهم
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
حضرت آیت الله بهجت(ره) می فرمایند: تا رابطه ما با ولیّ امر، امام زمان (عج) قوی نشود، کار ما درست نخواهد شد.و قوّت رابطه ما با ولیّ امر (عج) هم در اصلاح نفس است.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
آدرس وبلاگ قبلیم که البته بخش عمده اش حذف شده:
http://god-mylove-me.blogfa.com/

آخرین مطالب

  • ۲۶ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۱:۵۹ سلام

اقدامات قبل از بارداری

دوشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۴۶ ب.ظ

به نام خدای مهرآفرین...
سلام دوستای گلم

اصلا فکر نمیکردم در عرض یک ماه اینقدر عوض شم؛ هم جسمی هم روحی؛ گرسنه ام انگار سیر سیرم و متنفر از غذا؛ همه اش هم بغض دارم؛ آقای همسر هم میگن شبا خیلی ناله میکنی!!! (خودم نمی فهمما)
یا منی که از خربزه متنفر بودم الان روزی یه بار میگم خربزه مون تموم شدهشکلک های یاهو
 خیلی بدم میاد ازین لوس بازیا ولی دست  خودم نیست اصلاشکلک های یاهو
فقط این حدیث پیامبر مهربانی(ص) دلگرمم میکنه:هنگامى که زن باردار مى شود ، همانند روزه دارِ شب زنده دار و مجاهدى است که با جان و مالش در راه خدا جهاد مى کند...
وقتی یه پدر و مادر خوب تصمیم میگیرن که چندماه دیگه واسه فرزند دار شدن اقدام کنن باید تو دو تا شاخه چندتا کار کنن
از لحاظ جسمی
از لحاظ روحی

از لحاظ جسمی به دکتر مراجعه کنین و چکاپ کامل شین؛ اگه وزنتون زیاده حتما با یه برنامه ی خوب ورزش کنین؛ اگه کم خونی دارین با تجویز پزشکتون اسید فولیک مصرف کنین و غذاهایی که کم خونی را رفع میکنه؛ اسید فولیک هم همراه آب مرکبات یا خود مرکبات بخورین
آبی که یخ توش حل شده را به هیچ وجه من الوجوه نخورین؛ به شدت مضره و زایمان طبیعی را دچار مشکل میکنه
جسم شما باید آماده ی 9 ماه پذیرایی از جسم یه نفر دیگه باشه...

از لحاظ روحی هم اول اینکه حداقل 3-4 ماه قبل شروع کنین به چله گرفتن و تزکیه ی نفس؛ چرا 3-4 ماه قبل؟ چون معمولا این چله ها شکست میخورن...خلاصه سعی کنین از لحاظ روحی تا جای ممکن به وسیله ی محاسبه ی نفس پاک شین...

سعی کنین مستحبات را تا جای ممکن انجام بدین؛ روزه مستحبی و نماز شب حتما حتما تو لیست این مستحبات باشه+ قرائت قرآن
به مبدا لقمه هایی که میخورین هم توجه کنین که آیا از مبدا حلالی میرسه؟ فقط درصورتی بخورین که مطمئن شین حلاله
من حتی ماه رمضون تو مسجد شربتم نمیخوردم؛ نمی دونستم از مال کی درست شده؛ وای شب 21 ماه رمضون چقدررررر هوس قیمه ی نذری کرده بودم و کنار دستم بود و نخوردم
البته توضیحات من کامل نیست؛ من فقط چیزایی که خودم سعی کردم رعایت کنم را نوشتم

کتاب ریحانه ی بهشتی کتاب خیلی خوبیه؛ واقعا کمک کننده است.

جسم و روح شما باید پذیرای یک نفر بشه که قراره به دین خدا خدمت کنه؛ پس باید هر دوی جسم و روح آماده باشن...

نیت کنید که: فرزند دار می شویم قربة الی الله؛ برای سربازی امام زمانش و خدمت به دینش...
۹۴/۰۵/۰۵ موافقین ۶ مخالفین ۰
برای تـــ♡ـــو

نظرات  (۱۷)

۰۵ مرداد ۹۴ ، ۲۱:۳۰ فاطمه بانو
سلام عزیزم
بازم تبریک... حالا اول این راه پر فراز و نشیبی عزیزم!
ان شاالله خدا کمک کنه و تا آخرش بتونی خوب و خوش و سرحال باشی
ما رو هم خیلی دعا کن خانمی
یاعلی
پاسخ:
سلام فاطمه جان
ممنون عزیزمشکلک های یاهو
یا حسین... شما ماه چندمی عزیز؟
انشالله انشالله...
محتاجم به دعا عزیزم
یا علی
۰۶ مرداد ۹۴ ، ۲۳:۵۶ عــ ـاکـ ـف ...
عاغااااااااااااااا!
اینجا دیگه فک کنم حضور من لازم نباشه!!!!!
:/
این پست رو در کمال احترام با دیدن عنوانش نخوندم!!!
:)))))))))))
فقط خواستم بدونی که هستم!
و ابراز وجود کنم :)))))))
پاسخ:
نه بابا این چه حرفیه؟ واسه همه ی خانما این نکات بالاخره لازم میشه
دیر و زود داره ولی سوخت و سوز نهشکلک های یاهو
فدای سرت
ممنون که هستی عاکف جانشکلک های یاهو
التماس دعا عزیزمشکلک های یاهوشکلک های یاهوشکلک های یاهو
سلام.ان شاءالله چندسال دیگه این توصیه ها به دردم میخوره و میام یه بار دیگه مرورش میکنم.
من که الان مدام چیزی هوس میکنم ناجور نمیدونم موقع حاملگی چه بلایی سر شوهره بیچاره میارم.
چقدر خوب که این همه توجه داری و با اینکه سخته رعایت میکنی.پایدار باشی
پاسخ:
سلام
انشالله انشالله
البته توصیه میکنم حتما کتاب ریحانه بهشتی را بخری و چندباره مرورش کنی؛ واقعا کتاب خوبیه
البته ویار داشتن یا نداشتن ربطی به هوس الانت نداره؛ بیشتر ببین مامانت چطوری بودن تو بارداری احتمال زیاد خودت هم همینجوری خواهی بود
تحمل این سختی ها به نتیجه اش می ارزه
زنده باشی عزیزمشکلک های یاهوشکلک های یاهو
۰۷ مرداد ۹۴ ، ۱۱:۱۶ فریده محروقی
سلام خوبین؟
من شما رو به وبلاگ خودم دعوت میکنم امید وارم خوشتون بیاد...
پاسخ:
سلام
ممنون شما خوبین؟
کارتون زیباست
موفق باشید
۰۷ مرداد ۹۴ ، ۱۱:۳۰ از دیار عشق
سلام
خوبین؟؟؟
کم پیدایین؟؟؟؟
حالتون خوب نیست؟؟؟؟!!!
پاسخ:
سلام
ممنون شما خوبین؟
کم سعادتیم
بد نیستم؛ بدحالی نیست اگه حال بدی هم هست تو مسیر خوبیه:)
۰۷ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۵۱ فاطمه بانو
عزیزم من تازه وارد ماه ششم شدم :)
پاسخ:
بسلامتی
خوش بحالت نصف بیشتر راهو رفتی
انشالله این چندماه  هم به سلامتی رد شه...شکلک های یاهو شکلک های یاهوشکلک های یاهو
۰۷ مرداد ۹۴ ، ۱۹:۲۶ سیده طهورا آل طاها
عزیزدل مهربانم سلام.
تمام اون چیزایی که برام نوشتی کاملا طبیعی هست . الان شرایط عادی زندگی برات تغییر کرده و یه کم زمان می بره که بهش عادت کنی . یادت باشه این ایام قشنگترین و شیرین ترین ایامی هست که یه زن می تونه تجربه اش کنه . بخاطر فرصتی که خدا بابت این تجریه شگرف بهت داده شاکر باش . خیلی ها آرزو دارن جای شما باشن براشون دعا کن . برای خودت برنامه ریزی کن . مرتب توی خونه نشین . بارداری انجام فعالیت ها و خیلی از ورزش ها رو محدود نمی کنه . با دکترت مشورت کن و اگر موافقت کرد می تونی یه روز در هفته بری استخر نه برای شنا برو فقط راه برو. آب آرومت می کنه عزیزم. زیاد قرآن بخوان . ذکر زیاد بگو . هر چند روز یه بار برو بیرون برو توی طبیعت حتی شده پارک نزدیک خونه برای روحیه ات خیلی خوبه. می تونی هر چند روز یه بار بری بازار یه تیکه از لباس ها یا وسایلش رو بخری این طوری انگیزه می گیری .
من وقتی خبر اولین بارداری ام رو شنیدم از ترس زایمان طبیعی زدم زیر گریه . این کاملا طبیعیه . اما از الان بابت چیزی که اصلا نمی دونی چه طور پیش میره نباید نگران و مضطرب باشی . می تونی با دکترت این نگرانی رو مطرح کنی . اون بهت زایمان بدون درد یا زایمان توی آب رو پیشنهاد می ده. اما یادت باشه تو اولین زنی نیستی که قراره زایمان کنه و آخرینش هم نخواهی بود. یادت باشه هیچ زنی بخاطر درد زایمان دچار مشکل نشده مثلا از شدت درد یه بلایی سرش بیاد.سعی کن از این لحظات و ماه های قشنگ که یه مهمان بی نظیر داری کمال استفاده رو ببری چون مطمئن باش یه مدت بعد از زایمان دلت به شدت برای این روزها تنگ می شه.خیلی حرف دارم که برات بزنم خیلی زیاد . اما نمی خوام اذیتت کنم . 
خیلی دوستت دارم . وقتی یه بار دیگه پست مربوط به بارداری ات را دیدم از شدت خوشحالی اشکم دراومدم . واقعا خوش به سعادتت
پاسخ:
سلام به خواهر و دوست مهربون و صبورم
خیلی دوست دارم این فعالیت ها را بکنم ولی اصلا به فضای یزد عادت نمی کنم
نمی دونم شاید غریبه ام که نظرم اینه ولی واقعا بخاطر جو شهر زورم میاد از خونه برم بیرون...
ولی پیاده روی تا سر بلوار اصلی را تو برنامه ام گذاشتم
روزی نیم ساعت؛ برای ماه های اول کافیه؟
بیشتر ترس از زایمان را اطرافیان بهم منتقل میکنن؛ هرکسی احساس شخصیش را راجع به سزارین و طبیعی میگه و هول میندازه تو دلم:(
نه بخدا خیلی لذت میبرم از حرفای شما واقعا کلمه به کلمه اش نکته و آرامش بخشه؛ سرشاااااااااااار از آرامش....
منم خیلییییییییییییی بخدا خیلییییییییییی دوستتون دارم...
قربونتون برم انقد مهربونین.... کاش کنارتون بودم
من نظرتونو تایید نکردم گفتم اول اجازه بگیرم
تراخدا دعام کنین حضور شما خیلی آرامش بخشه برام...

چه قدر آدم باحالی هستی که این چیزا رو رعایت میکنی... خوش به سعادتت...
میگم نویسنده ی کتاب "ریحانه بهشتی" کیه؟

پاسخ:
باحالی از خودته
محبت داری عزیزم
نویسنده اش: سیما میخبر و جمعی از خواهران حوزه علمیه
سلام خانمی . واقعا تبریک میگم . ان شاالله خدا بهتون فرزند سالم و صالح عطا کنه . چند وقتته ؟
بارداری اپیدمی شده ها :-) بعد از من سه تا از دوستام و چند نفر هم تو اقوام باردار شدن 
ان شاالله به سلامتی زایمان کنی ،ما هم دیشب وسایل نی نی رو چیدیم :-)
پاسخ:
سلام یاس عزیزم
ممنون منم به شما تبریک میگم
انشالله انشالله به شما هم همچنین
من الان تازه وارد 2 ماه شدم
آره واقعا:))
انشالله نسل پاکی واسه امت حضرت مهربانی تربیت کنیم
انشالله به دعای خیر شما؛ شما دیگه آخر این ماه های پرفراز و نشیبی؟

به به عروس پیشین

امانت دار امروز

مادر فردا و امانت دار همیشه (:

 

سلام و نور

بسلاممتی الهییی!

ذوق زده مان فرمودید

پاسخ:
کمرم شکست یعنی واقعا انقد وظیفه سنگینه؟:(
خدایا به دادم برس

سلام و خیر و برکت خدمت شما
سلامت باشید عزیز
فدای شما:)
۰۸ مرداد ۹۴ ، ۱۰:۵۱ فریده محروقی
سلم
خیلی منون
چشاتون زیبا میبینه...:)
پاسخ:
سلام
موفق باشین انشالله
۰۸ مرداد ۹۴ ، ۱۱:۰۱ از دیار عشق
سلام ممنون
نفرمایید ما از شما تو این حالتون توقعی نداریم..

ان شا الله این روز ها و ماه ها به خوبی و خوشی بگذره...:)
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم
شما به بنده محبت دارید بزرگوار
انشالله به دعای خیر شما :)
۱۰ مرداد ۹۴ ، ۱۴:۵۲ سیده طهورا آل طاها
سلام 
اتفاقا برخلاف تصور من زایمان بسیار راحت بود بدون هیچ مشکلی . پس بی خودی ذهنت را با حرفهای دیگران خراب نکن . زایمان هر کس فرق می کند . شما از حالا می خوای نگران چیزی باشی که اصلا معلوم نیست چی می شه. 
اون مقدار پیاده روی خیلی هم خوبه با دکترت مشورت کن اگه اجازه داد برو استخر نه برای شنا فقط توش راه برو. البته از سونا و جکوزی نباید استفاده کنی
واقعا مرد یزد این طوری هستن؟ چه چیزهای عجیبی آدم می شنود . چون همیشه به ما می گفتند یزدیها بسیار مذهبی هستن!
راستی یه چیزی اون دفعه یادم رفت بهت بگم . در دوران بارداری استفاده زیاد از اینترنت و خصوصا وایبر و واتس آپ و امثالهم خطرناکه می دونستی ؟! سعی کن تا می تونی از این وسایل خیلی کم استفاده کنی چون به سیستم عصبی جنین صدمه می زنه . اینو هم توی شبکه سلامت تلوزیون ، یه دکتر می گفت . هم استاد ما تاکید داشت هم دکتر بیمارستان میلاد تهران این حرف رو به خانوم برادرم گفته بود. یه کم حواست رو جمع کن 
پاسخ:
سلام سیده ی بزرگوار و دوست داشتنی
واقعا حرف حساب جواب نداره؛ ولی به جاش به حرفای دوتا از زن دایی های همسرم که طبیعی زایمان کردن فکر میکنم؛ انقدر راحت از زایمان طبیعی حرف میزنن که آدم فکر می کنه هیچ لذتی بالاتر ازین کار و بغل کردن نوزاد بعد از زایمان طبیعی نیست... :)
آره استخرم اتفاقا نزدیک خونمون هست، مشورت میکنم و میرم انشالله
برای من که خیلی موردای چشم ناپاکی پیش اومده؛ اصلا گاهی باورم نمیشه بعضی کاراشون
البته من نباید راجع به همه طبق همین چندتا محله ی اطرافم نظر بدم؛ در کل مردم یزد خوبن و مومن.... خدایا منو بابت قضاوت بیجام ببخش
نه اتفاقا گفته بودین؛ من وایبر و اینا که ندارم ولی با لپ تاپ میام؛ لپ تاپم مضره؟:(
چشم حتما حتما محدودش میکنم
واقعا من نمی دونم چطوری بابت اینهمه محبت بی دریغ و بی منت شما ازتون تشکر کنم که صبورانه از وقت کمتون به من اختصاص میدین؛ انشالله تو عصر ظهور میزبان حضرتش باشین و حضرت خشنود از شما؛ الهی آمیـــــــــــــــــــــــــــــــــن....
۱۰ مرداد ۹۴ ، ۲۲:۰۰ بانوی گمنام
سلامی از ته دل به دوست خوبمممممممممممممم
اینقدر دلتنگت شده بودم که نگوووووووو
دست خالی نیومدم هااااااا اینم هدیه ما به شما :)
http://madarbanoo.com/268/

پاسخ:
سلاااااام به بانوی دوست داشتنی گمنام عزیز:-*
جای خالیت بدجور حس میشدا
منم خیلی دلم تنگ شده بی تعارف بی تعارف
به بهههههه چه هدیه اییییییی
بعضیاش مثل کتاب ریحانه ی بهشتیه؛ ممنونم واقعا ازت:-*
حتما نکته هاش را یادداشت میکنم؛ انشالله روزی خودت به زودیشکلک های یاهو
۱۲ مرداد ۹۴ ، ۱۴:۱۱ همسر سید علی ...
سلااااااااااااااااااااام بانو 
هزاران تبریک ...
:))))
(اه اینجا شکلکم ندارم چهارتا دست و قلب و بوس بفرستم برات )
ان شالله که فرزندی سالم و صالح و خوش قدم و خوش روزی باشند براتون ...
الهی آمین 
پاسخ:
سلااااااام خدمت شما همسر آقا
ممنون خانوم؛ انشالله انشالله انشالله به زودی قسمت شما
پیام شما پر از انرژی مثبت بود اصلا شکلک نمیخواس دیگه:))
انشالله به دعای خیر شما...

سلام بانو جان.خوبین؟

منم تقریبا همزمان باشما بارداریمو فهمیدم.روز بیست و نهم تیر.قبلا هم میخوندمتون.اما با این حسن تصادف دلم خواست روشن بشم و باهاتون حرف بزنم.چون منم دقیقا همدرد شمام و دارم از حالت تهوع و...رنج میبرم.

انشالا خدا توفیق بده تو بارداری بتونم از ثانیه ثانیش استفاده کنیم

پاسخ:
سلام پرنسس عزیزم
خوب کردی روشن شدی
وای چقدر سخته؛ فقط کسی که کشیده و داره میکشه می فهمه
دیشب رفته بودیم خشکباری مغزیجات بخریم همسرم میگفت انجیرم برداریم؟ کدوم انجیرو میخوای؟ یعنی میخواستم رو این سبدا گلاب به رو بشما:))
انشالله انشالله حالا که توفیق مادر شدن داشتیم بتونیم خوب بهره ببریم
دعات میکنم دعام کن:-*
۱۷ مرداد ۹۴ ، ۱۱:۳۳ محبوب حبیب
سلام عزیزم
چه حسن تصادفی...
مبارک باشه...
فقط کاش ما هم نیت اش رو داشتیم و این اقدامات رو قبل بارداری کرده بودیم! 
پاسخ:
سلام محبوب جان
عزیییییزم؛ شمام بارداری؟
انشالله قدمش به خیری و مبارکی
نگران نباش؛ صدقه بده و توکل کن؛ اتفاقا اقدامات مهمتر مال دوران بارداری هست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">