♡بهشـــت زودهنـــگــام♡

♡بهشـــت زودهنـــگــام♡

بسم الله الرحمن الرحیم

وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ بِأَبصـرِهِم
لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ
و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعَـلَمین
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
رمز خوشبختی اینه که یقین پیدا کنی خدا و آقات(عج) شاهد کاراتن...
رمز خوشبختی گناه نکردنه
رمز خوشبختی برای خدا زندگی کردنه حتی اگه بقیه نذارن
اینکه هر کاری میخوای انجام بدی به قصد قربت و از رو محبت انجام بدی
بندگی کن تا بندگی ات کنند...
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
پیامبر(ص) میفرمایند:
"هر کس در کتابی یا نوشته ای بر من صلوات بفرستد ( یعنی صلوات را بنویسد ) تا نام من در آن کتاب هست ملائکه برای او از درگاه حق طلب آمرزش می کنند."
اللهُم صّل علی محمّد و آل محمّد و عجل فرجهم
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
حضرت آیت الله بهجت(ره) می فرمایند: تا رابطه ما با ولیّ امر، امام زمان (عج) قوی نشود، کار ما درست نخواهد شد.و قوّت رابطه ما با ولیّ امر (عج) هم در اصلاح نفس است.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
آدرس وبلاگ قبلیم که البته بخش عمده اش حذف شده:
http://god-mylove-me.blogfa.com/

آخرین مطالب

  • ۲۶ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۱:۵۹ سلام

my result is +

پنجشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۲۹ ق.ظ

  چهارشنبه 94/4/31 ساعت 5 بعد از ظهر
خدایا شکرت...
اصلا باورم نمیشه...

+ نتیجه ی تست beta-hcg=23664
۹۴/۰۵/۰۱ موافقین ۴ مخالفین ۱
برای تـــ♡ـــو

نظرات  (۱۹)

سلام
ببخشید متوجه نشدم. این نتیجه ی چیه؟!

پاسخ:
سلام
دقیقا دقت کن ببین تو بقچه ی آویزون از منقار لک لک چی گذاشتهشکلک های یاهو
۰۱ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۱۲ عــ ـاکـ ـف ...
پس سفر بودی!
خوش گذشت؟!
:)
.
من جریان این پستو نفهمیدم!!!
:/
گفته بودماااااااااا!
من تو این چیزا یه خورده دیر متوجه می شم!!!!
:/
پاسخ:
آره شکر خدا خوب بود جای دوستان خالی

ولی متوجه شدی عزیزم:-*
۰۱ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۲۲ عــ ـاکـ ـف ...
وااای فکر کنم فهمیدم!!!!
در حال مادر شدنی عایا؟!؟!؟؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟
پاسخ:
اوهومشکلک های یاهو
۰۱ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۳۵ عــ ـاکـ ـف ...
wowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
ای کاش جلوی دستم بودی کللللللللی جیغ جیغ می کردم!
کلللللی بغلت می کردم!
و کللللللللی بوست می کردم!!!
واااای اسمش چی؟؟؟؟
عزیییییزممممممممم!
من عاااااشق بچه ام!!!
:))))))))))))
ان شاءالله صحیح و سالم بیاد در جمع ما!
:)))
پاسخ:
ازون کامنت درحال مادرشدنی عایا مشخص بود اگه بودی واکنشات همینا بود.شکلک های یاهو
عزیزم ممنون از انرژی و مهربونیتشکلک های یاهو
اسمش اگه پسر بود امیر علی اگه دختر بود زهرا...
ولی من خودم حسین دوست دارم؛ حالا باید بذاریم لای قرآن
منم خیلیییییییییی بچه دوست دارم
انشالله به زودی قسمتت بشهههههههشکلک های یاهو
انشالله انشالله
۰۱ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۰۰ صحبتِ جانانه
به به
به سلامتی:)

مبارکا باشد
پاسخ:
ممنون عزیزم
سلامتا باشی:)
انشالله تو یه سال ازدواج و بچه روزی خودتشکلک های یاهو
۰۱ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۴۱ سیده طهورا آل طاها
وای خدایا.... هزار بار شکرت... خوش به سعادتت ... ان شاالله قدمش به مبارکی
پاسخ:
وای یعنی من از فکر توصیه های شما بیرون نمیرم
و آرامشی که توصیه های شما بهم داد و از سردرگمی درم آورد... ممنونم واقعا ازتونشکلک های یاهوشکلک های یاهو
انشالله انشالله به دعای خیر شما
انشالله روزی شما بازم
۰۱ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۴۷ بانوی گمنام
سلاااااااااااااااااام
وایییییییییییییی باورم نمیشه !!!
یعنی من خاله شدم آرههههههههههههههههههههههههههههههه؟
ای جان :))
تبریک میگم
بهشت جونم شما بهترین مادر دنیایی بهترین
میدونی!!! نی نی شما چه دختر باشه چه پسر سرباز امام زمان ان شالله تربیت میکنید ♥
فدای شما بشم بهترین خبر و پست بود که خوندم
پس تقدیر شما شب قدر این طور نوشته شد ♥
خیلی فدای داری خیلی ♥♥♥
پاسخ:
سلااااااااام
وای چقد کامنتات پر انرژیه بانوی گمنااااااامشکلک های یاهو
آرههههه خاله شدی؛ البته هنوز به آبجیم و مامانم و اینا نگفتما؛ روم نمیشه بهشون بگم شکلک های یاهو
مرسی عزیزم؛ منم تبریک میگم داری خاله میشیشکلک های یاهو
وااااااای بهترین مامان دنیا؟ مگه داریم؟ مگه میشه؟ خیلی دوست دارم تربیت دینی باشه تو خونمون ولی نمی دونم موفق میشم یا نه... خیلی دعام کن
آره فکر کن...
فدات بشممممممشکلک های یاهوشکلک های یاهوقربونی داریشکلک های یاهو
۰۱ مرداد ۹۴ ، ۲۰:۰۸ فاطمه بانو
سلام دوست خوبم
شرمنده ام بابت این دیر سر زدنها ... سرم خیلی شلوغ بود
خیلی تبریک میگم خانمی ... ان شاالله که فرزند سالم و صالح و خوش قدم و خوش روزی نصیبتان بشه...

پاسخ:
سلام فاطمه جان
اختیار داری عزیزم این چه حرفیه؟ میدونم وضعیتتو خواهری
ممنون گلی؛ انشالله انشالله به برکت دعای خیر شما؛ همچنین کوچولوی ناز شما خانمیشکلک های یاهو
۰۱ مرداد ۹۴ ، ۲۲:۲۵ نشانه گمنام
سلام و عرض ادب بهشت جووونم مبارکا باشه مامان خووووب و کوچول موچولو دقیقا نمیدونم جند سالته ولی مطمئنم دیگه بیشتر از 25 نیستی شایدم خیلی کمتری
ولی خیلی خوشحال شدم
انشاالله با کوچولوی نازتون برین کربلا بانووووو
یا علی التماس دعای فرج
پاسخ:
سلام عزیزم نشانه جونم
سلامتا باشی خواهری
به قول جناب خان بیشتر از 25؟ نه دیگه اونقد نیستم هنوزشکلک های یاهو
مرسی عزیییییزم چه دعای قشنگی؛ ممنون از لطفتشکلک های یاهو
یاعلی
دوست داشتم بدونم شوهریتون چجوری واکنش نشون داد؟
پاسخ:
چشاش گرد شد و گفت: م... یعنی باردارییییییی؟
چندبار با جیغ و شوق اسممو صدا زد و چندبارم خدا را شکر کردشکلک های یاهو
دیگه تا حالا که سه خط در میون بودی 

از الان به بعد صفحه در میون می بینیمت!!!!!!!!!!!!


:)


باور می کنی اون دعایی که برام کردی رو باور نمی کنم؟
پاسخ:
نه بابا وقت کنم میام

باور نمیکنی یعنی چی؟
ان شاالله پس از این به بعد پست های تربیت فرزندتونو میخونیم!
مبارک تون باشه و دست راستتون رو سر ما.
پاسخ:
انشالله
سلامت باشین
دست حضرت زهرا(س) و دعای ایشون روی سر زندگی همه ی جوونا؛ حاجت روا شین انشالله ....
این دختر (ببخشید مامان جان) :

«انشالله روزی خووووووووووودت»

باور نمی کنم برام پیش بیاد
به به مبارکا باشه عزیزم
الحمدلله
پاسخ:
سلامتا باشی عزیزم انشالله به زودی روزی خودت
شکر خدا
۰۳ مرداد ۹۴ ، ۲۳:۳۴ از دیار عشق
سلام
خوبین؟
مبارک باشه...
پاسخ:
سلام
ممنون شما خوبین؟
سلامت باشین...

سلام
خیلی خیلی تبریک میگم.
پاسخ:
سلام
ممنون رعنا جان:)
۰۵ مرداد ۹۴ ، ۲۱:۵۶ یار شیخ عبدالزهرا(یار طلبگی و هزار و یک...)
سلام
آقا منم تبریک گفته بودم
کوش پس؟
:-( 
دوباره میگم...مبارکه خیلی خیلی تبریک میگم.
ان شاءالله بسلامتی و راحتی بارتو زمین بذاری خواهر و زیر سایه حضرت مادرم مادری کنه...
پاسخ:
سلام
باور کن نرسیده
بلاگم بعضی وقتا شیرین میزنه ها!!
ممنوووووووون عزیزم انشالله به زودی روزی خودت شکلک های یاهو
آخ چه دعایی... انشالله... به حق دعای سادات پاک دلشکلک های یاهو
۰۶ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۴۸ دانشجوی کلاس اول دبستان
سلام

آیا برای یک زوج خبر بهتر از این هم می شود؟؟؟؟

مبارکتون باشه

"باشد تا رستگار شویم"
پاسخ:
سلام
نه واقعا
سلامت باشین ممنون
انشالله
انشالله روزی همه ی جوونا
آخییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
چقده بانمک!
به سلامتی و میمنت ان شاءالله
خدا رو صدهزار مرتبه شکر

اولا مواظب خودت و خودش باش :)
ثانیا دعای مامان ها خیلی زودتر به آسمون می رسه... برای همه ی اونایی که فرزنددار نمی شن، دعا کن :(

یا علی
پاسخ:
سلامت باشی عزیزم
چشم حتما
باور کن خیلی دعاشون میکنم
انشالله خدا به همه چندتا سالم و صالح عطا کنه...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">