♡بهشـــت زودهنـــگــام♡

♡بهشـــت زودهنـــگــام♡

بسم الله الرحمن الرحیم

وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ بِأَبصـرِهِم
لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ
و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعَـلَمین
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
رمز خوشبختی اینه که یقین پیدا کنی خدا و آقات(عج) شاهد کاراتن...
رمز خوشبختی گناه نکردنه
رمز خوشبختی برای خدا زندگی کردنه حتی اگه بقیه نذارن
اینکه هر کاری میخوای انجام بدی به قصد قربت و از رو محبت انجام بدی
بندگی کن تا بندگی ات کنند...
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
پیامبر(ص) میفرمایند:
"هر کس در کتابی یا نوشته ای بر من صلوات بفرستد ( یعنی صلوات را بنویسد ) تا نام من در آن کتاب هست ملائکه برای او از درگاه حق طلب آمرزش می کنند."
اللهُم صّل علی محمّد و آل محمّد و عجل فرجهم
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
حضرت آیت الله بهجت(ره) می فرمایند: تا رابطه ما با ولیّ امر، امام زمان (عج) قوی نشود، کار ما درست نخواهد شد.و قوّت رابطه ما با ولیّ امر (عج) هم در اصلاح نفس است.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
آدرس وبلاگ قبلیم که البته بخش عمده اش حذف شده:
http://god-mylove-me.blogfa.com/

آخرین مطالب

  • ۲۶ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۱:۵۹ سلام

یک توصیه ی مهم

چهارشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۴، ۰۳:۰۴ ق.ظ

به سفارش دلا بانوی عزیز این سخنرانی را دانلود کرده و گوش کردیم

تو آخر سخنرانی دوم آقای پناهیان میگن که:

(نقل به مضمون)

تو شب 23 مشخص میشه که امسال سال ظهور هست یا نه؟

پس یه طور دیگه دعا کن؛ خودتو ندیده بگیر بگو آقا من کیم که واسه خودم دعا کنم؟...

حتما حتما حتما گوش کنین چون من الان نه تو حالیم که دقیق منتقل کنم نه وقتشو دارم؛ شرمنده

پرونده ویژه شب قدر در بیان معنوی

دو سخنرانی ارزشمند در مورد شب قدر از حجة الاسلام پناهیان


۹۴/۰۴/۱۷ موافقین ۵ مخالفین ۰
برای تـــ♡ـــو