♡بهشـــت زودهنـــگــام♡

♡بهشـــت زودهنـــگــام♡

بسم الله الرحمن الرحیم

وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ بِأَبصـرِهِم
لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ
و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعَـلَمین
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
رمز خوشبختی اینه که یقین پیدا کنی خدا و آقات(عج) شاهد کاراتن...
رمز خوشبختی گناه نکردنه
رمز خوشبختی برای خدا زندگی کردنه حتی اگه بقیه نذارن
اینکه هر کاری میخوای انجام بدی به قصد قربت و از رو محبت انجام بدی
بندگی کن تا بندگی ات کنند...
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
پیامبر(ص) میفرمایند:
"هر کس در کتابی یا نوشته ای بر من صلوات بفرستد ( یعنی صلوات را بنویسد ) تا نام من در آن کتاب هست ملائکه برای او از درگاه حق طلب آمرزش می کنند."
اللهُم صّل علی محمّد و آل محمّد و عجل فرجهم
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
حضرت آیت الله بهجت(ره) می فرمایند: تا رابطه ما با ولیّ امر، امام زمان (عج) قوی نشود، کار ما درست نخواهد شد.و قوّت رابطه ما با ولیّ امر (عج) هم در اصلاح نفس است.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
آدرس وبلاگ قبلیم که البته بخش عمده اش حذف شده:
http://god-mylove-me.blogfa.com/

آخرین مطالب

  • ۲۶ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۱:۵۹ سلام

حاصل من کو؟

سه شنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۴، ۰۳:۵۷ ب.ظ

شب قدر برای چیست؟

شب قدر براى این است که ما فرصتى براى جمع بندى از خود و کارهاى خود داشته باشیم. محاسبه و حسابرسى داشته باشیم، که آیا از خاک و چوب کمتریم؟!

بگذار «یا لَیْتَنى کُنْتُ تُراباً» را همین امروز بگوییم، نه روزى که دیگر حاصلى نداریم.

یک دانه گندم را وقتى به دل خاک مى‌‏دهند، هفتاد برابر برمى‌‏گرداند.

پس حاصل من کو؟ شکوفه‏‌هاى من کو؟
 جز کینه‌‏هاى متراکم، جز نفرت‏‌ها، جز حسادت‏‌ها و جز توقع‏‌ها چیزى در دل من سبز نشده است.

در سوره عادیات آمده است: قسم به حرکت که انسان راکد و ناسپاس است؛ «إِنَّ الْانْسانَ لِرَبِّهِ لَکَنُودٌ»، بى‌‏فایده است و راه نیفتاده.
 انسان جز براى ربّش براى همه چیز مى‌‏دود.

«قُتِلَ الْانْسانُ ما أَکْفَرَه»؛ مرده باد این انسان که چه ناسپاس است! در حالى که همه هستى به او ختم شده و پیوند خورده است. او ثمره و میوه همه هستى است.


...همه هستى به تو منتهى شده تا تو به بلوغ برسى، حال تو خودت را براى چه کسى خرج مى‌‏کنى؟ زیر دندان چه کسى مى‌‏روى؟
 در چراگاه سبز عمر تو چه کسى خیمه مى‌‏زند و از این لحظه‏‌هاى عمر تو چه کسى بهره‌‏بردارى مى‌‏کند؟

در دعاى مکارم الاخلاق آمده است: «انْ کانَ عُمْرى مَرْتَعاً لِلشَّیْطانِ فَأقْبِضْنى الَیْکَ قَبْلَ أَنْ یَسْبِقَ مَقْتُکَ الَىَّ أَوْ یَسْتَحْکِمَ غَضَبُکَ عَلَىَّ»
 خدایا! اگر عمر من مرتع و چراگاه شیطان شده و در عمر من، او پروار مى‌‏شود، قبل از اینکه غضب تو مرا در هم پیچد و مَقْت تو بر من استوار و محکم شود، مرا ببر.

علی صفایی حائری عین.صاد
اخبات ص95


پ ن: جناب همسر فرمودند خوب نیست روی دوستان جانت را زمین بیاندازی؛ منتها قیودی را فرمودند که بهتر است اضافه شود که انشالله می شود.

۹۴/۰۴/۱۶ موافقین ۶ مخالفین ۰
برای تـــ♡ـــو

نظرات  (۱۰)

۱۶ تیر ۹۴ ، ۱۵:۵۸ منتظر المهدی
تقدیری سراسر خیر, برکت ,
خرسندی ,سلامتی ,
خوشبختی وسعادت دنیا وآخرت
توشه شب قدرتان باد. التماس دعا
پاسخ:
سعادت دنیا و آخرت...

ممنون از محبتتون
همچنین شما

محتآجم به دعا
متن خیلی خیلی زیبایی بود عزیزم. دوسش داشتم:)
دستت درد نکنه.
برای منم دعا کن که محتاجم. برای نجات پیدا کردنم از رذایل اخلاقی دعام کن که بدجوری دارم لنگ می زنم.
خوشحالم می خوای بازم بنویسی عزیزم.
پاسخ:
نوش جان
خواهش می کنم
عزیزم من خودم بشدت محتاج دعام
لایق باشم حتما دعات میکنم
مهربونی:-*
آرزو میکنم در این شبهای عزیز زیباترینها را از دستان خدا ھدیه بگیرید.
۱۶ تیر ۹۴ ، ۱۷:۲۵ سیده طهورا آل طاها
سلام عزیزم من امشب از خدا برایتان کربلایی توام با معرفت و بینش می خواهم و فرزندانی سالم و صالح و عاقبتی مهدوی . اینها بهترین چیزی بود که برایت به ذهنم می رسد
پاسخ:
سلام
آخ طهورا خانم طهورا خانم طهورا خانم....چه دعایی... واقعا زیباترین چیزهای ممکن را گفتین
انشالله خداوند هرچی تو این شبها از  معرفت و عشق به بزرگان و اهل دل عطا کرده به شما نازنین هم عطا کنه...
۱۶ تیر ۹۴ ، ۱۸:۳۰ صحبتِ جانانه
چه قشنگ نوشته بودی...

امشب صمیمانه التماس دعا دارم
صمیمانه و خواهرانه
پاسخ:
نوشته ی علی صفائی بود عزیزم
محتاجم به دعا
باور کن یادم بودی؛ انشالله فرداشبم یادم هستی
۱۷ تیر ۹۴ ، ۱۲:۰۵ نجمه خانم
سلام 

امان از کینه ها وقتی متراکم ریشه می دوونن

:((
پاسخ:
سلام
دلی که توش کینه باشه نمی تونه توبه کنه
من وااااااااقعا بهم ثابت شده
اصلا وقتی کینه ی کسی تو دلمه انگار دست و پای دلم پر از قفله
۱۷ تیر ۹۴ ، ۱۴:۴۵ آیات نورانی
سلام,

گناهان را دور بزنید!

وَاَسْئَلُکَ الاَْمانَ یَوْمَ یُعْرَفُ الْمُجْرِمُونَ
پاسخ:
سلام
۲۰ تیر ۹۴ ، ۱۲:۱۸ بانوی گمنام
قبول باشه دوست خوبم
تو همه لحظات به یادت بودم همه جا ♥
پاسخ:
قبول حق
از شمام قبول باشه
لطف داری عزیزم♥
۲۱ تیر ۹۴ ، ۱۵:۳۲ نشانه گمنام
سلام و عرض ادب بانووووو
بهشت جونم خوشحالم هستی
موفق باشی بانوووو
طاعات و عبادات قبول
به یاد همه دوستان بودم
یا علی التماس دعای فرج
پاسخ:
سلام  نشانه عزیییییزم
فدای مهربونیات دوست گلمممم:-**
قبول حق از شمام قبول باشه
لطف کردی عزیزم
منم خیلی یادم بودی
همه یادم بودن
یاعلی
۲۶ تیر ۹۴ ، ۱۹:۱۰ رافضیــة ...
التماس دعای فرج
پاسخ:
محتاج دعام
اللهم عجل لولیک الفرج

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">