♡بهشـــت زودهنـــگــام♡

♡بهشـــت زودهنـــگــام♡

بسم الله الرحمن الرحیم

وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ بِأَبصـرِهِم
لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ
و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعَـلَمین
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
رمز خوشبختی اینه که یقین پیدا کنی خدا و آقات(عج) شاهد کاراتن...
رمز خوشبختی گناه نکردنه
رمز خوشبختی برای خدا زندگی کردنه حتی اگه بقیه نذارن
اینکه هر کاری میخوای انجام بدی به قصد قربت و از رو محبت انجام بدی
بندگی کن تا بندگی ات کنند...
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
پیامبر(ص) میفرمایند:
"هر کس در کتابی یا نوشته ای بر من صلوات بفرستد ( یعنی صلوات را بنویسد ) تا نام من در آن کتاب هست ملائکه برای او از درگاه حق طلب آمرزش می کنند."
اللهُم صّل علی محمّد و آل محمّد و عجل فرجهم
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
حضرت آیت الله بهجت(ره) می فرمایند: تا رابطه ما با ولیّ امر، امام زمان (عج) قوی نشود، کار ما درست نخواهد شد.و قوّت رابطه ما با ولیّ امر (عج) هم در اصلاح نفس است.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
آدرس وبلاگ قبلیم که البته بخش عمده اش حذف شده:
http://god-mylove-me.blogfa.com/

آخرین مطالب

  • ۲۶ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۱:۵۹ سلام

نقطه ی جوش یک مرد

يكشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۴۳ ق.ظ

به نام خدای جمیع خلایق...


سلام به همه

طاعات و عباداتتون قبول؛ پیشاپیش بابت طولانی بودن پست عذر میخوام ولی خواهشم اینه مجرداش و عقدیا و تازه عروسا پاراگرافایی که اولش یه ستاره قرمز داره را چندباره بخونن




یادش بخیر دوران مجردی خیلی دوستامو اذیت میکردم؛ اذیت شوخی؛ مثلا وقتی یکی از بچه ها یه تجربه ای در اختیارمون میذاشت بهش میگفتم: امان از تجربه؛ حالا دیگه اون تجربه راجع به شناخت جنس مخالف بود که دیگه بدتر؛ میگفتم: واااااای وااااااااای امان از تجربه خدایا پناه میبرم به تو از شر تجربه های شیاطین جن و انسشکلک های یاهو این انس هم با تاکید زیاد و با اشاره به سرتاپای دوستی که تجربشو گفته بود میگفتم. خدایا توبهشکلک های یاهو الان که فکرشو میکنم میبینم خیلی آدم فهمیده و باشعوری بودم که ازین حرفا میزدمشکلک های یاهو

الان شما می تونین بعد از خوندن پست همین کارو با من بکنین ولی جسارتا باید عرض کنم که یه آینه قدی جهت انعکاسِ این حرکت داخل بخش نظرات کار گذاشتمشکلک های یاهو

اِاِاِاِاِاِاِاِاِاِاِاِ بگذریم؛ آنچه در ادامه میخوانید تجربه های یک آدم نادم است که دارد جبران میکند؛ لطفا با تجربه ها دعوایش نکنید گناه دارد طفلی


بعضی وقتا بیکاری بنده و سکونت در غربت و کمی وسوسه های شیطون؛ و شلوغ بودن سر همسر  کمی تا قسمتی منو به لحاظ عقلی دچار نوسان میکنه؛ فکر کنم هرکسی را این شرایط دچار نوسان کنه

اونوقته که دستم به هیچ کجا بند نیست و حساس میشم روی رفتارای نزدیکترین شخص زندگیم یعنی همسرم

حساسیت و حساسیت  و حساسیت؛ تا جایی که این حساسیت میزنه بیرون و به مثابه ی شعله ایه که زیر همسر روشن میشه و جالبه سریعا هم به نقطه ی جوش میرسونتش؛ حداقل مال ما که اینطوریهشکلک های یاهو

* بیرون زدن این حساسیت از سمت ما خانما دنبال کننده ی یک هدفه که همانا جلب توجه و محبت آقایونه اما متاسفانه آقایون هدفای مخفی را اصلا نمی بینن چه برسه که بهش برسن و اینه که نتیجه ی عکس میده و یک مرد را به نقطه ی جوش میرسونه که هیچ به محبت خودتون تو قلبش هم لطمه میزنه و یک نتیجه ی فاجعه بر قلبش میذاره(تمنا و تاکید میکنم  این بخش را مجردا و عقدیا و تازه عروساش چندباره بخونن)

*مثلا شما چند روزه که همسرت حتی یه بارم نگفته دوستت دارم؛ حتی یه دست نوازشم به سرت نکشیده و کلی هم دلت گرفته که همش خسته از سرکار میاد خونه و بجای محبت به شما خوابش میبره و بعد پامیشه بازم مشغول درس یا کاره و بازم شب خوابش میبره بدون اینکه در ظاهر حواسش به شما باشه وفاجعه تر وقتی که یه وقت خالی هم که پیدا میشه سهم دوستاش یا تفریح خودش میشه!
شما به جای فکر کردن به اینکه اگه داره خیلی تلاش میکنه واسه اینه که من و زندگیمون و بچمون را دوست داره؛ اگه یادش رفته بگه دوستت دارم واسه اینه که سرش شلوغه و .... یهو مثلا بدون فکر میگین:
**{عمل}:دیگه منو مثل قبل دوست نداری یا دیگه بهم مثل قبل توجه نمیکنی یا دیگه حواست به من نیست و ....
**{هدف}:اینارو میگین که توجهش جلب شه و معذرت بخواد و محبت کنه ولی ازونجایی که آقایون هدف های پنهانی ما خانما را نمیبینن چه برسه بهش توجه کنن ؛ جوش میاره و به غرورش لطمه میزنه و واسش این معنی را داره که اینهمه زحمت دارم براش میکشم؛ نمی بینه و میگه دوستش ندارم؛ دیگه چطور ثابت کنم که بابا دوستت دارم؛ برام مهمی؛ بشکنه دستی که نمک نداره و ......
* {نتیجه:}متاسفانه باید بگم که توی 99.9% از موارد دیده شده که محبت که نمی بینین هیچ؛ ناراحتم میشه و شانس بیارین که حرفای پاراگراف بالارو فقط تو دلش بگه و با داد به سر شما نگه! شاید بلند شه بره اونطرف بشینه و بخواد که تنها باشه ؛تازه من آخرین بار از همسرم شنیدم که باور کن طول میکشه تاثیر این حرفا از قلبم برهشکلک های یاهو چون واقعا این حرفا یعنی زحمات و محبتای عملی(تاکید میکنم عملی) مرد را ندیده میگیره؛ انگار که یعنی وجود تو هیچ!!!
وژدانن!! منظور ما اینه؟ نه به مرگ داعش

خوب حالا کلیدی که من با سختی بهش رسیدم چیه؟ اینه که منظورتون را به این شکل بیان کنین:

*** {عمل صحیح}بفرمایین آقو میدونم که منو مثل همیشه شایدم بیشتر دوست داری و خیلییییی داری واسه زندگیمون تلاش میکنی؛ دستتم درد نکنه و خدا حفظت کنه برام؛ سایه تون بالا سرم باشه و بذار آفتابه لگن بیارم دستتونا بشورینشکلک های یاهو (و ازین هندونه ها) ولی من دوست دارم بیشتر از زبون شما بشنوم که دوستم داری؛ گرچه بهم در عمل ثابت شده؛ اما میدونی که ما زنا گوشاً عاشق میشیمشکلک های یاهو
{هدف } محبت دیدن
{نتیجه} بعضا عذرخواهی و محبت و در موارد معدودی خودکشی همسر گزارش شدهشکلک های یاهو خدا نکنه دور از جونشون

پ ن1: هیچوقت خوب نیست یه زن متاهل این وقت شب تو جوغ نت باشه مگه اینکه شوهرش ماموریت باشه و خوابش نبره.شکلک های یاهو

پ ن2: یه سوال: به نظر شما با زبان معیار بنویسم بهتره یا با زبون محاوره؟ شما کدومو بیشتر دوست دارین؟


۹۴/۰۴/۰۷ موافقین ۵ مخالفین ۱
برای تـــ♡ـــو

نظرات  (۱۵)

۰۷ تیر ۹۴ ، ۰۳:۵۹ بانوی گمنام
سلاممممممم بهشت جونم ♥
:)))
وای امان از تجربه امان از تجربه ! اونم ماه رمضان , پناه بر خداااااا :)))))
یه لحظه گذاشتم خودم رو جای شما دیدم حق داشتی آتش فوران کنه :)
ولی خداییش همسرداری هم سخته هااااا
برای همین که جهاده
یعنی این وقت شب غش کردم از خنده , آفتابه لگن :)))
بزار بزار همسرتون بیاد بگم این وقت شب نت بودی بزار :|
نه زبان محاوره خیلی خوبه اصن با این زبونی که مینویسی عالیه روحم شاد میشه :)))
عالی بود عالییییییی
پاسخ:
سلااااااام سیده جونم
همینطور میگی امان از تجربه به آینه ی قدی توجه ننمودی؟شکلک های یاهو
همسرداری از بچه داری سخت تره؛ مخصوصا اگه همسرت هم سن و سالی نداشته باشهشکلک های یاهو
قربون خنده های شماشکلک های یاهو
میدونه من تفریح دیگه ای غیر ازین اعتیاد لامصب ندارم؛ همش تو جوغمشکلک های یاهو
واقعا محاوره بهتره؟ چشم هرچی دوستان بخوان
۰۷ تیر ۹۴ ، ۰۴:۲۵ بانوی گمنام
میبینم که شما هم مثل من موقع سحی فعالی هاااا
:)))
ایول
خیلی عزیزیییییییی خیلی

پاسخ:
آره من کلا عین جغد افطار تا سحر در تاریکی پای لپ تاپ عمر میسوزنم در حالیکه هم نوعانم نماز شب میخوننشکلک های یاهو
فدایی داریییییییییییی
عزیزی به مولاااااااشکلک های یاهو
۰۷ تیر ۹۴ ، ۱۵:۱۴ سیده طهورا آل طاها
سلاااااام . واقعا عالی بود . بی نظیرررر . زیبا . وااااا ! پس آیینه قدی که گفتی کو؟!

اینجاست که باید گفت : امان از تجربه ...
پاسخ:
سلااااااام بر شما
نفرمایید؛ خجالتم ندید؛ عالی و بی نظیر و زیبا قلم زنی های شماست؛ ما فقط بد نیستیم

آینه قدیه چشم بصیرت میخواد؛ مگه داریم؟ مگه میشه؟شکلک های یاهو
اوف نابودم کردی آبجییییییییییشکلک های یاهو
۰۷ تیر ۹۴ ، ۱۸:۲۸ همسر سید علی
سلام بهشت جان 
خخخخ 
نکاتت یادآوری خوبیه بود برای ماهم که چند ساله ازدواج کردیم ..
دستت درد نکنه ...
:))
آیکون بوس
پاسخ:
سلام بانوی آقا
آره تا آخر عمر خوبه واسمون؛ به شرط اینکه مثل من هر روز یادش نرهشکلک های یاهو
قربون این آیکون بوس شماشکلک های یاهو
شکلک های یاهو
۰۷ تیر ۹۴ ، ۱۹:۰۴ همسر سید علی
راستی شما از بچه های مدرسه قرآنید ؟
پاسخ:
نه عزیزم
مدرسه قرآن تهرانه؟
من تهران نیستم
۰۸ تیر ۹۴ ، ۰۳:۲۹ هوراا خانم
سلام خانمی :-)

وقتی گفتی عقدیا خوب بخونن خیلی با دقت خوندم 

من توو دوران عقدم خیلی به همسرم گیر میدم که کم بهم زنگ نمیزنی یعنی کلافه اش کردم از بس بهش گفتم یعنی در هفته هفت روزش دارم غر میزنم خودم میدونم کارم درست نیست چون واقعا سرش شلوغه.... اینقدر هم مهربونه همش میگه بخدا وقت ندارم ولی من درک ندارم که.... 
ولی نمیدونم چرا اینقدر توقعم ازش بالای... خودم میدونم عیب از خودمه.... کاش بتونم خودمو درست کنم 



شایدم چون ازم دوره اینقدر بهش گیر میدم.... 500 کیلومتر ازم دوره 


خیلی جالب گفتین..... ممنونم از حرفاتون :-)
پاسخ:
سلام هورا جان که آدرس وبتو اشتباه نوشتی:(
خوب کاری کردی و همچنین لطف کردی

اتفاقا این گیر دادن در دوران عقد یک اتفاق شوم همه گیره؛ یعنی کار ازین شوم تر من که ندیدم بشه در قبال همسر انجام داد
اگه دوست داری همسرت ازت رفته رفته فراری بشه بهش گیر بده و سرزنش کن؛ ببخشید انقد رک گفتمشکلک های یاهو ولی واقعیت همینه
منم همسرم دوران عقد 350 کیلومتر ازم دور بود؛ وقت بود 50 روزم همدیگه را نمی دیدیم ولی خوب باید دندون سر جگر و دل و روده و قلب و هرچی میرسی بذاری فقط و فقط برای آرامش خودت و همسرت؛ مرد که کنارت آروم تر باشه عاشق تر میشه

خواهش میکنم عزیزم
بازم بیا
چه جالب بود این نکته ت... خیلی مفید بود برا من... ولی تعجب هم کردم راستش...

خب من اینو می دونستم که آقایون رو باید درک کرد و زحمت های عملی شون رو نادیده نگرفت و اینو بهشون حالی کرد... ولی راستش انتظار دارم مردها هم بفهمن که وقتی یه زن اینجوری میگه تو به من توجه نمی کنی، معنی ش چیه... مردم باید شعور داشته باشه خب!! :|
نمیشه که فوری این انگ رو بهت بزنه که تو زحمت های منو نادیده می گیری... ینی واقعا شعورشون نمی رسه که وقتی یه زن اینو به زبون میاره، به معنی اینه که به توجه کلامی نیاز داره؟! :|

من که همیشه با محاوره ای نوشتن، موافق بودم و هستم و خواهم بود :)
پاسخ:
جالبی از خودته عزیزمشکلک های یاهو
شعور ندارن دیگه چه کنیم خواهر؟شکلک های یاهو ولی نه جدا مردها اصلا و ابدا متوجه کنایه نمیشن؛ باید براشون رک گو باشی؛ البته ضمن تشکر از مقام عالیقدرشونشکلک های یاهو
خودمم راستش هرچقدرم بخوام معیار بنویسم یهو وسط راه میبینم ا محاوره شده و باید یه ساعت بشینم معیارها را محاوره اش کنم تا با کل پست جور دربیادشکلک های یاهو
نه خب جدی... چرا نباید اونام برن در مورد خصوصیات خانم ها مطالعه کنن؟ :(
وقتی یه مردی به خصوص اگه مومن باشه، و دخترباز نباشه، وقتی می خواد ازدواج کنه باید یکم بره در مورد خانم ها مطالعه کنه خب
این خیلی بده که از یه لوس بازی دخترونه، این برداشت رو بکنه که تو تمام کارکردن ها و زحمت های من رو برای تو و بچه مون نادیده می گیری و بعدشم بگه که این حرف تو تاثیرش دیر از قلبم میره! :|
زشته اصن برای یه مرد که این لوس بازی رو از یه انتقاد جدی نتونه تشخیص بده
من خودم خب در مورد آقایون زیاد مطالعه کردم تا تو زندگی آینده م دچار مشکل نشم ولی خب اینی که شما نوشتی این حس رو بهم القا کرد که باید گدایی توجه و محبت کنی از همسرت... این که چند بار تا حالا اشاره کردی تو متن هات که باید مستقیم بهش بگیم نازمو بکش، اصن حس خوبی بهم دست نمیده... دوس ندارم از همسرم گدایی کنم :(
خودش باید زبون لوس بازی منو بفهمه خب :(
پاسخ:
نه خوب اونام شاید مطالعه داشتن و دارن
همسر منم مطالعه داشته ولی گاهی فشار کار و درسش واقعا خیلی زیاده و اون فشار ممکنه توی لحظه متوجه نشه که منظور خانمش ازین حرف چی بوده
هرچند منم لوس نگفتم کاملا جدی گفتم که دیگه مثل قبل بهم نمیرسی و دوستم نداریشکلک های یاهو ولی وقتایی که مثلا لوس میگم دوشم ندالی و فلان؛ چرا متوجه میشه و محبت میکنه
ولی خودمونیم شاید به اندازه ی انگشتای دستمم لوس نگفتم ولی بیشتر اوقات جدی گفتم
منم خیلی بدم میاد و چندبارم مستقیم بهش گفتم که دوست ندارم مستقیم بگم نازمو بکش ولی متاسفانه یا خوشبختانه مردا ازین جمله به شدت لذت میبرن که: میدونم منو مثل قبل دوستم داری؛ شایدم بیشتر و این جمله که دوستم نداری و توجه نمیکنی براشون یه اتهام حساب میشه؛ البته نه وقتی که به شوخی بیان بشه و بشه فهمید شوخیه
لوس بازی جز عشوه حساب میشه و قضیه اش جداست
ولی یه اصلی که من چندین بار بهش رسیدم اینه که اگه میخوای همسرت اونی بشه که تو میخوای اول باید تو اونی شی که خدا دوست داره واسه همسرت باشی؛ حداقل شروع کنی نه اینکه توپو بندازی تو زمین اون و منتظر تغییر اون بشی بعد خودت شروع کنی
نمی دونم متوجه منظورم شدی؟
۰۸ تیر ۹۴ ، ۲۱:۳۱ هوراا خانم
ممنونم از حرفات.... ممنونم که با حوصله جواب دادی عزیزم 

میدونم آخرش خودم فراریش میدم تو راست میگی 

آره باید دندون سر این جگر پاره پاره بزارم تا این روزا بگذره 


میدونی چیه؟! از بس خانواده اش اذیتم کردند انگار میخوام سر همسرم خالی کنم... ولی خودم میدونم که مقصر همسرم نیست نیست :-(




اونموقع که بلاگفا خراب بود پست های قبلتون رو خوندم خیلیییییییییییی خودمونی مینویسید...


کاشکی منم بتونم با یک شهید دوستی بکنم مثل شما :-)



پاسخ:
خواهش میکنم عزیزم
ممنون  که آدرس دقیقت را وارد کردی
نه خدانکنه فراریش بدی؛ عذرخواهی و جبران واسه همین روزاست:)

اینم که اذیت شدنای از جانب خانواده ی همسرت را به روی همسرت بیاری هم یه اشتباه دیگه است

چرا نشه؟ ببین با کدوم شهید میتونی رابطه معنوی داشته باشی...
سلام.خیلی خوشحالم که دوباره پیدات کردم.از دست این بلاگفای بی عدب.
خیلی دوست دارم:-* 
به نظر من محاوره ای.
پاسخ:
سلام مریم جان
منم خوشحالم از آشناییت
خاموش بودی نه؟شکلک های یاهو
میشه منم رمز داشته باشم؟
پاسخ:
بعععععععلهههههههشکلک های یاهو
با صدای دختر همسایه ی کلاه قرمزی
۰۹ تیر ۹۴ ، ۱۷:۱۹ نشانه گمنام
سلام و عرض ادب بهشت جونم
ممنون که همیشه پستاتون کلی برامون درس داره واقعا خیلی عالی بود ممنونم
ولی یه چیزی بگم همیشه همه جا نوشته شده خانوما باید کوتاااااااه بیان
خانومااااااااااااا چقد باید کوتا بیان ؟؟
ولی اشکال نداره همسرداری هم نوعی کار عبادی هست فی سبیل الله
پاسخ:
سلام نشانه ی گل و دوست داشتنی
خواهش میکنم عزیزم؛ لطف شماست به بنده
خوب شاید دلیلش اینه که شما بیشتر مطالب مربوط به خانما را خوندیشکلک های یاهو
یه چیز باید تو زندگی متاهلی یادمون باشه که بخشش و محبت اندازه نداره؛ هرچی میتونی ببخش و محبت کن برای رضای خدا
راستی این پست من راجع به کوتاه اومدن نبود؛ راجع به این بود که حرفمون را رک به مردها بگیم؛ اینو من از مردهای زیادی شنیدم که ما پیشگو نیستیم؛ حرف و منظورتون را رک بگین
۰۹ تیر ۹۴ ، ۲۳:۱۹ بانوی گمنام
عزیز نظر خصوصیم دستت رسید ؟
پاسخ:
خصوصیت با یه اسم دیگه است؟
خاکی نشین؟
۱۱ تیر ۹۴ ، ۱۴:۵۰ نشانه گمنام
سلام و عرض ادب بهشت جونم بله خوب رضای خدا باید تو زندگیها اصلیترین ملاک باشه
ای وااای پس درست نخوندم دقیق بدونم موضوعش رو
امروز دوباره مطالعه می کنم
بازم ممنون به خاطر مطالب آموزندتون
طاعات و عبادات قبول
عید بر شما مبارک
یا علی التماس دعای فرج
پاسخ:
سلام عزیزم
دقیقا وقتی ملاک رضای خدا باشه نه از رفتاری دلگیر میشی نه آرامشتو از دست میدی؛ چون نتیجه و جواب کارها را از طرف خدا میدونی نه خلقش
خواهش میکنم عزیز
قبول حق همچنین از شما
عید شمام مبارک
یاعلی
آره متوجه منظورت شدم آبجی
فهمیدم اساساً اشتباه کردی اینو گفتی!!
خداییش طرف خسته ست، خب نباید این حرفو بهش بزنی دیگه خواهر من!!!
منم جاش بودم، با اینکه مرد نیستم، جوش میاوردم خب!!
(نویسنده ی وبلاگ تو دلش: حالا بیا! عجب گیری افتادیم از دست این دختره!!!)

من ترجیح میدم ینی حس میکنم اینجوری درسته که همه چیو با لوس بازی بهش بگم... خیلی بهتره تا جدی...بهتره فقط وقتایی جدی باشم باهاش که می دونم خودش می خواد چیزای مهمی بهم بگه و تصمیم های مهمی بگیره... در بقیه ی شرایط باید لوس بازی در آورد به نظرم


پاسخ:
آره اشتباه محضه تو خستگی چنین تهمتی به مردی زد که داره به خاطر تو و زندگیتون تلاش میکنه

حالا آدم زیر یه سقف بره بهتر دستش میاد که رگ خواب رفتار با همسرش دقیقا چیه؟ و مردا هم مثل هم نیستن؛ شاید همسر آینده ی شما جوش نیاورد
اینا فقط تجارب شخصی منه و به هیچ وجه تعمیم به همه ی مردا نمیدم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">