♡بهشـــت زودهنـــگــام♡

♡بهشـــت زودهنـــگــام♡

بسم الله الرحمن الرحیم

وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ بِأَبصـرِهِم
لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ
و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعَـلَمین
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
رمز خوشبختی اینه که یقین پیدا کنی خدا و آقات(عج) شاهد کاراتن...
رمز خوشبختی گناه نکردنه
رمز خوشبختی برای خدا زندگی کردنه حتی اگه بقیه نذارن
اینکه هر کاری میخوای انجام بدی به قصد قربت و از رو محبت انجام بدی
بندگی کن تا بندگی ات کنند...
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
پیامبر(ص) میفرمایند:
"هر کس در کتابی یا نوشته ای بر من صلوات بفرستد ( یعنی صلوات را بنویسد ) تا نام من در آن کتاب هست ملائکه برای او از درگاه حق طلب آمرزش می کنند."
اللهُم صّل علی محمّد و آل محمّد و عجل فرجهم
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
حضرت آیت الله بهجت(ره) می فرمایند: تا رابطه ما با ولیّ امر، امام زمان (عج) قوی نشود، کار ما درست نخواهد شد.و قوّت رابطه ما با ولیّ امر (عج) هم در اصلاح نفس است.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
آدرس وبلاگ قبلیم که البته بخش عمده اش حذف شده:
http://god-mylove-me.blogfa.com/

آخرین مطالب

  • ۲۶ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۱:۵۹ سلام

از چاله به چاه

دوشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۰۵ ب.ظ

بسم الله مهربون

سلام به همه

مطلبی که میخوام بنویسم ربطی به زندگی متاهلی نداره

موضوع برمیگرده به حدود 3 سال پیش که من از صحبت های دوستم مشتاق شناخت  یک شهید شدم و همین اشتیاق باعث شیفتگی و به دنبال اون تغییر تقریبا زیادی تو زندگیم شد که باعث قطع ارتباطم با بعضی دوستای به شدت نزدیکم شد.

اما یکی از اونا بعد از چند ماه از قطع بودن ارتباط پیامک درددل و تنهایی فرستاد؛ منم یه پیام امیدوارکننده جوابشو دادم

کم کم سر حرفو باز کرد و فهمیدم که با یه نامحرمی آبجی داداش بودن و قضیه وقتی به ازدواج کشیده آقا گذاشته رفته!!

از ما دلداری و ازون ابراز دلتنگی و آه و ناله

تا حدود یه هفته بعد که با یکی دیگه که دم از ولایی بودن هم میزده(لعنت به هرچی الکی دم زنهشکلک های یاهو) از توی اینترنت آشنا میشن و ایمیل و چت و اس ام اس و تک زنگ و زنگ(واقعا اینا مراحل رابطشون بودا؛ یعنی فقط شیطون به این زیبایی گام به گام آدمو میکشونه تو باتلاقشکلک های یاهو)

آشنایی میکشه به علاقه و بعد که باز فهمید آقا به یه خواهر دیگه علاقه دارن یاد ما کرد این رفیق شفیق ما!!

ما هم بهش گفتیم: عزیزم؛ دوست گلم من و تو ظاهرمون مذهبیه نه؟ گفت آره؛ گفتم هیچ پسری به یه دختر ظاهرا مذهبی و سربه زیر شماره نمیده؛ شیطون هم کاملا به این موضوع واقفه؛ پس یه طور دیگه واسمون دام پهن میکنه؛ دام صحبت از شهدا با نامحرم؛ دام بحث بر سر ولایت فقیه با نامحرم؛ دام آبجی و داداشی؛ دام ما منظوری نداریم واقعا خواهر و برادریم؛ شیطونم که ساده!!! خیلی از همین آبجی داداشی ها کم کم که رابطشون عمیق شده کارشون به زنا کشیده شده؛ خودشون هم نفهمیدن از کجا خوردن!!!

من نمی دونم کدوم کارخونه ای ازین کلاه های شرعی میدوزه واسه سر رابطه ها؟

آقا گفتن این عبارات همانا و جوش آوردن رفیق ما همانا که به چه حقی به من تهمت میزنی؟ هرچی گفتی خودتی و ... منم گفتم بله اول این حرفا را به خودم میزنم؛ حضرت علی از ترس به گناه نیافتادن؛ به زن نامحرم سلام نمیکرده حالا من کی هستم که مطمئن باشم به گناه نمی افتم و با پسر نامحرم داداش شم و سر مزار شهدا باهاش قرار بذارم(مزار شهدا محل قرارهاشون بوده!!)

جوش آورده بود و تند تند پیام میداد و منم نخونده حذف میکردم؛ بعدشم نامردی نکرد و شماره ی منو داد به آقا پسر محترم؛ اون پسر هم طی چند پیام از خجالت من در اومد!!!

یعنی چه اشکی از من گرفتن اون شب...

ادامه ی داستان را در قسمت بعد ببینید...

۹۴/۰۳/۱۸ موافقین ۵ مخالفین ۰
برای تـــ♡ـــو

نظرات  (۸)

۱۸ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۴۱ نشانه گمنام
سلام و عرض ادب خواهر گلم
بله واقعا این موضوع خیلی موضوع بزرگی هست که دامن گیر بیشتر دخترای ما میشه .
الهییییی چقدر سختی کیشیدین .
منتظر ادامه داستانتون هستیم هر چند خیلی خوشایند نیست .
خدا قوت
یا علی التماس دعای فرج
پاسخ:
سلام خدمت شما
آره خیلی از دخترای مذهبی متاسفانه درگیر این نوع رابطه ها شدن
یه شبی بودا!! جای دشمنتون خالی
انشالله فردا
علی یارت خواهر
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۲۶ بانوی گمنام
سلام دوست عزیز
یعنیییییییییی هرچی میکشیم از این مذهبی نماها میکشیم ! طرف با یه پسر دوست شده چه بگه خوبه ؟ میگه اصلا وقتی با اون داداش و آبجی شدم نماز هامو سر موقع میخونم ! حتی نماز صبح !قرار میزاریم هم رو بیدار میکنیم ! آخه یکی نیست بگه دختره نفهم , پسری که مومن باشه نمیاد که با دختر حرف بزنه !!! این شیطون که رفته تو یه انسان به ظاهر مذهبییییییی !!!
راستی بهشت جون این قسمت آخر رو خوندم خونم به جوش اومد ! به والله اون موقع دوستت بودم و میدونستم این اتفاق افتاده جنازه پسره رو مینداختم جلوت که بهت جسارت کرده !!! کاری میکردم که به پات بیفته... کاری میکردم که دیگه جرات نکنه به دختر مردم جسارت کنه !!! ناموسش رو میاوردم جلو چشمش !!!!!!!!!!!!
خاک بر سر هرچی بی غیرت ! اون دوستت اینقدر بی غیرت بوده که باهات این کارو کرده !
من میمردم و اشک تو رو نمیدیدم !
ببخشید تند رفتم اعصابم خورد شد ... غیرتم داغونم کرد !!! مردم به خدااااااااااا
:(((((((((((
پاسخ:
سلام عزیزدلم
بخدا شیطون واسه هرکدوم از ماها طبق همون علایقی که داریم دام پهن میکنه؛ همین توجیه هایی که میارن اینا هم دام شیطانه
آخ من قربون این دوست غیرتی خودمممممممممممممممشکلک های یاهو؛ بابا دمت گرم؛ منم وقتی همچین صحنه هایی میبینم قاطی میکنم جوش میارم شروع میکنم موعظه بخونم
خدا نکنه عزیزم؛ خدا حفظت کنه که جز مرواریدهای کم یاب این دوره ای....شکلک های یاهو
خیلی کیف کردم انقد غیرتی و حساسی رو مسائل دینی؛ دمت گرم
۲۰ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۵۳ سیده طهورا آل طاها
عجب خواب قشنگی . خدا این عزیز شهید را در همجوار سید الشهدا قرار بده و ان شاالله شفاعتش شامل حال شما بشه.

نه بابا تایید نکن . اتفاقا امروز سرکلاس همش با خودم می گفتم کاش تیک خصوصی رو زده بودم نکنه تایید بکنه.
فقط گذاشتم خودت بخندی . حالا اینو تایید کن به جای اون یکی .
پاسخ:
انشالله؛ انشالله به حق حضرت زهرا(س)
چشمشکلک های یاهو
اعصابتو واسه کسی که دلت براش بسوزه و ناراحت شه خورد نکن
این الان یعنی چی؟؟
بعدشم من هم پر غلط غولوط نوشتم!

پاسخ:
یعنی داری واسه یکی دل می سوزونی(من واسه دوستم دل سوزوندم) ولی ناراحت شد
اعصابتو واسه اینطور کسی خورد نکن
اعصاب نداری هاشکلک های یاهو
نه بابا بحث اعصاب نداشتن نیست 
بحث اینه فکر کردم منظورت منم 
در ارتباط با تو...

پاسخ:
نه بابا این حرفا چیه؟
دخترمون به این مهربونییییییییییشکلک های یاهو
۲۵ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۰۹ بــُگــذار گـمنــامـ بمـــانـَـم
چه داستانهای خطرناکی هستند این ماجراها...

فقط خدا می دونه چه عواقب وحشتناکی داره که به این شدت نهی می کنه
لا تقربواالزنا...نزدیکشم نشید!!
چه تاکید شدیدی
پاسخ:
احسنت اشاره ی زیبایی بود...
به زنا نزدیک هم نشین؛ یعنی به رابطه ای که می ترسین به زنا ختم شه...
ممنون از توجهتون
سلام بانو 
وا ؟؟؟؟
ورژن جدید از مذهبیگریه ؟؟
حالا چرا شماره شما رو داد به اون آقا که چی بشه مثلا ؟
پاسخ:
سلام خانوم
آره ورژن آمریکاییشه!!
که مثلا حال منو بگیره که بهش تهمت زدم!!!
۱۷ تیر ۹۴ ، ۱۰:۱۷ عاشق ولایت
واقعا
خجالت آوره
این موردماداشتیم دختره ساده بجای اینکه با افرادصالح دردل کنه رفته به کسی حرف دلش زده که ابروبراش نگذاشت اون موقع من شورای پایگاه بودم مثلا اطلاعات پایگاه بودپاشده رفته به برادرزاده خودش راجع به این دختره حرف زده پسره شماره دختره گیرمیاره میبره بهش تعرض مکنه من مشهدبودم وقتی فهمیدم دختره ساده بوده گول خورده باچندتا ازدوستام این دختره بیشعوراز الاعات بیرونش کردیم وازپایگاه انداختیمش بیرون تا ابروی دخترمردم رانریزه دختره فهمید کی ابروش برده میخاست اونوبکشه ما مانع شدیم کلی باهاش حرف زدم که هرچی به هرکس نبایدبگه دختره داشت بهترمیشد اما با برخوردبد فرمانده وبقیه دیگه پیداش نشد منم ازش خبرندارم
من اونموقع کنکورداشتم برا طلبه شدن زیادپایگاه نبودم از اون موقع به بعد رابطه انژم بابسیج سرد شد
پاسخ:
نمی دونم چطور وقتی حرف دل خودمون را خودمون نمی تونیم نگه داریم چه انتظاری از دیگران داریم که راز دار و حافظ آبروی ما باشن؟!!
انشالله هرجا هست عاقبت به خیر بشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">