♡بهشـــت زودهنـــگــام♡

♡بهشـــت زودهنـــگــام♡

بسم الله الرحمن الرحیم

وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ بِأَبصـرِهِم
لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ
و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعَـلَمین
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
رمز خوشبختی اینه که یقین پیدا کنی خدا و آقات(عج) شاهد کاراتن...
رمز خوشبختی گناه نکردنه
رمز خوشبختی برای خدا زندگی کردنه حتی اگه بقیه نذارن
اینکه هر کاری میخوای انجام بدی به قصد قربت و از رو محبت انجام بدی
بندگی کن تا بندگی ات کنند...
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
پیامبر(ص) میفرمایند:
"هر کس در کتابی یا نوشته ای بر من صلوات بفرستد ( یعنی صلوات را بنویسد ) تا نام من در آن کتاب هست ملائکه برای او از درگاه حق طلب آمرزش می کنند."
اللهُم صّل علی محمّد و آل محمّد و عجل فرجهم
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
حضرت آیت الله بهجت(ره) می فرمایند: تا رابطه ما با ولیّ امر، امام زمان (عج) قوی نشود، کار ما درست نخواهد شد.و قوّت رابطه ما با ولیّ امر (عج) هم در اصلاح نفس است.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
آدرس وبلاگ قبلیم که البته بخش عمده اش حذف شده:
http://god-mylove-me.blogfa.com/

آخرین مطالب

  • ۲۶ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۱:۵۹ سلام

مرد قدرتمند من12

پنجشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۲، ۰۱:۵۰ ق.ظ
قسمت آخر!

۵۶. ظاهرتان را برای او بیارایید.

بعله بیارایید و ازین صوبتا، حتی اگه در منزل یک عدد نی نی تپل دوست داشتنی دارین، بازم قرار بذارین که هر روز یه ساعتی، حتی شده چند دقیقه به آراسته جلوی او بودن بگذره،


۵۷.
اگر از دست او عصبانی هستید، با او قهر نکنید.

یکی از قرارایی که باهم میذارین اینه که قهر اصلااااااااااا، هیچوقتـــــــــــــــــ.

۵۸. بهترین دوست او باشید.

ازش بخواین بهتون نقد کنه و راه حل بده تا بتونین بهترین دوست ایشون باشین تا از شما فراری نشه.


۵۹.
تنها به خاطر وجود خودش به او عشق بورزید.

تنها و تنها... نه بخاطر تحصیلاتش، نه قیافه ی زیباش، فقط بخاطر شخصیتش...

۶۰. با احترام با او رفتار کنید.

همیشه و همیشه حتی اگه دوست دارین از دستش هوار بکشین

۹۲/۰۵/۰۳ موافقین ۲ مخالفین ۰
برای تـــ♡ـــو

نظرات  (۴)

ممنون
واقعا این 12 تا پست فوق العاده مفید بودن برام :)
خدا خیرت بده آبجی

میگم میشه چند تا مورد هم خودمون اضافه کنیم آیا؟ :">
پاسخ:
خواهش میکنم عزیزم
خیر دنیا و آخرت نصیبت
چرا که نه؟ بفرمایید با کمال میل میپذیرمشکلک های یاهو
نمی خوام دیگه!
خداحافظی کردی، داری میری که :(

پاسخ:
ناراحتی نداره که:)
چرا برا من خیلی ناراحتی داره! تازه پیدات کرده بودم :(:(:(
پاسخ:
عزیزم مگه کیو پیدا کرده بودی؟
من که کسی نیستم برف دونه جونم:-*
اینهمه وب خوب و نویسنده ی عالی
نمونه اش خودت
باور کن اصلا ناراحتی نداره:-**
نه، اینجا داشتم همسرداری یاد می گرفتم
وب هایی که اینجوری سبک زندگی اسلامی رو برای زن ها اینقد ساده و روون و از رو تجربه های واقعی بنویسن کمه خب :(
پاسخ:
عزیییییییزم چقدر به من لطف داری آخه:-*
آخه منم قدرت نگارشم و حمایتم از همین زندگی که شما میگی پایینه:(

نه ماموریت نیست خوابه!!:D من خوابم نمیبره خوب:(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">