♡بهشـــت زودهنـــگــام♡

♡بهشـــت زودهنـــگــام♡

بسم الله الرحمن الرحیم

وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ بِأَبصـرِهِم
لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ
و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعَـلَمین
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
رمز خوشبختی اینه که یقین پیدا کنی خدا و آقات(عج) شاهد کاراتن...
رمز خوشبختی گناه نکردنه
رمز خوشبختی برای خدا زندگی کردنه حتی اگه بقیه نذارن
اینکه هر کاری میخوای انجام بدی به قصد قربت و از رو محبت انجام بدی
بندگی کن تا بندگی ات کنند...
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
پیامبر(ص) میفرمایند:
"هر کس در کتابی یا نوشته ای بر من صلوات بفرستد ( یعنی صلوات را بنویسد ) تا نام من در آن کتاب هست ملائکه برای او از درگاه حق طلب آمرزش می کنند."
اللهُم صّل علی محمّد و آل محمّد و عجل فرجهم
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
حضرت آیت الله بهجت(ره) می فرمایند: تا رابطه ما با ولیّ امر، امام زمان (عج) قوی نشود، کار ما درست نخواهد شد.و قوّت رابطه ما با ولیّ امر (عج) هم در اصلاح نفس است.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
آدرس وبلاگ قبلیم که البته بخش عمده اش حذف شده:
http://god-mylove-me.blogfa.com/

آخرین مطالب

  • ۲۶ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۱:۵۹ سلام

مرد قدرتمند من 3

دوشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۲، ۰۴:۲۰ ب.ظ

ادامه ی دو پست قبل

۱۱. اجازه دهید نیم ساعت بعد از کار استراحت کند.

تصمیم خودم بنده اینه وقتی ایشون بعد از کار، حالا بیرون از خونه یا داخل خونه، خسته بودن، از خودشون سوال کنم که چای یا میوه یا اگه وقت صرف یه وعده ی غذاییه میل دارن؟ اگه نه پس میذارم هر چقدر دوست داشتن استراحت کنن و منم سرمو به یه کاری مشغول می کنم که از تنهایی غر نزنم و خستگی را تو تن همسرم نشکنم.خدا نکنه، چون در اون صورت همه ی کارهای نیک گذشته ام از بین میره و حبط میشه! حدیثه ها...

۱۲. به هیچ یک از اعضای خانواده اجازه ندهید به او بی احترامی کند.

این مسئله خیلییییییی مهمه، مثلا اگه به شوخی هم چیزی گفتن شما حتما طرف همسرتونا بگیرین و به شوخی جواب بدین، نذارین هیچکس این فکر به ذهنش برسه که جایزه بی احترامی کنه. البته اول از همه اگه خود من همسرمو تو جمع با پسوند آقا خطاب کنم و کارایی ازین دست بقیه هم حداقل در حضور من جرات بی احترامی به خودشون نمیدن


۱۳. در مقابل کسی که به او بی احترامی می کند بایستید.

برا اینم که مثل مورد بالا عمل کنین.

۱۴. از تلاشی که برای زندگی تان می کند قدردانی کنید.

مثل بیان جملاتی مثل بهت افتخار می کنم که همسرمی، همیشه حتی کوچکترین کاری هم که می کنه، حتی عوض کردن واشر شیر آب، خیلییییییی تشکر کنین که واقعا ممنونم که گره همه ی مشکلاتو راحت باز می کنی، به تو میگن مرد زندگی


۱۵. در کارهای تان با او مشورت کنید.

مخصوصا اگه جایی دعوت شدین و همسرتون منزل نبود، بگین بعد تماس میگیرم، حتما صبر کنین همسرتون بیاد و از ایشون اجازه بگیرین، کلا اجازه گرفتن خیلی به مرد غرور میبخشه و قلبش را لطیف و نرم می کنه. برعکس سر خود جایی رفتن اونو لجباز می کنه

ادامه دارد...

۹۲/۰۴/۲۴ موافقین ۲ مخالفین ۰
برای تـــ♡ـــو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">